  • 11. Data: 2003-04-28 14:55:59
    Temat: Re: Ulga rehabilitacyjna - rozliczenie roczne
    Od: "lubella" <l,u,b,e,l,l,a@p,o,c,z,t,a.f,m,>

    Użytkownik "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b8jalm$o0p$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "lubella" <l,u,b,e,l,l,a@p,o,c,z,t,a.f,m,> napisał w wiadomości
    > >

    > Mnie nigdy nie wezwali, a Twoja nadgorliwość może Ci zaszkodzić. Stara
    > zasada, ten, co ma coś na sumieniu, zabezpiecza się wcześniej. Jeżeli
    boisz
    > się skorzystać z przysługującego Ci odliczenia, po prostu nie odliczaj. A
    > tu nie masz pewności, że ktoś Cię nie wezwie na rutynową kontrolę. Decyzję
    > niestety musisz podjąć sama...

    Fakt - nadgorliwość gorsza od faszyzmu ;)

    Pozdrawiam,
    lubella

  • 12. Data: 2003-04-28 15:27:36
    Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl>

    Na tej stronie jest link do rozliczeń podatkowych i załączników

    http://darzycia.nowoczesny.pl/forum/viewtopic.php?t=
    170

    w objaśnieniach od PIT jest wyrażnie napisane na jakiej podstawie mozna
    odliczać,
    i według mojej wiedzy jedynym potrzebnym dokumentem jest orzeczenie o
    niepełnosprawności które trzymasz w domu i w razie wezwania pokazujesz w U.S.
    marika