  • Data: 2005-04-06 22:46:37
    Temat: VAT MP, kwartalne rozliczanie, dg
    Od: Schliesky <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy może mi ktoś odpowiedzieć, bo już całkiem mi różni ludzie
    zamieszali, czy rozliczając się kwartalnie Z VATu muszę być małym
    przedsiębiorcą i wystawiać faktury VAT z dopiskiem MP?

    Nie rozliczam się z VAT'u metodą kasową (rozliczam się z VAT'u według
    daty wystawienia faktur).

    --
    *Schliesky* email: schliesky at gazeta kropka pl
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,