  • 1. Data: 2006-07-22 12:46:01
    Temat: VAT Marza
    Od: "seba" <g...@o...pl>

    Witajcie

    mam pewien klopot,importuje towary uzywane i pytanie co jest dla mnie "kwota
    nabycia"
    -cena towaru
    -czy cena towaru wraz z transportem

    dzieki
    Seba

  • 2. Data: 2006-07-23 20:01:11
    Temat: Re: VAT Marza
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > mam pewien klopot,importuje towary uzywane i pytanie co jest dla mnie
    > "kwota nabycia"
    > -cena towaru
    > -czy cena towaru wraz z transportem

    cena towaru z kosztami zakupu, czyli drugie.

  • 3. Data: 2006-07-23 20:22:10
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Bartek napisał:

    > cena towaru z kosztami zakupu, czyli drugie.

    na podstawie czego??

    mowa przypominam o VAT nie o dochodówce

  • 4. Data: 2006-07-23 21:29:49
    Od: "seba" <g...@o...pl>

    Wedlug ustawy jest tak
    "..podstawa opodatkowania podatkiem jest marza stanowiaca roznice miedzy
    calkowita kwota,ktora ma zaplacic nabywca towaru,a kwota
    nabycia,pomniejszona o kwote podatku.."

    nic tutaj nie ma odn.przesylki
    seba

  • 5. Data: 2006-07-23 21:57:10
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > na podstawie czego??
    >
    > mowa przypominam o VAT nie o dochodówce

    fakt, sorki

  • 6. Data: 2006-07-24 07:23:09
    Od: "seba" <g...@o...pl>

    a w ustawie nie ma definicji ceny nabycia..

  • 7. Data: 2006-07-24 07:36:40
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik seba napisał:
    > a w ustawie nie ma definicji ceny nabycia..

    nie ma, ale zgodnie z VI Dyrektywą, ceną nabycia jest cena zakupu
    towaru, w dosłownym tego sensie, bez powiekszania o inne koszty

    a skoro nie ma w ustawie definicji, więc nalezy odwołać się do
    dyrektywy, choiaż ja osobiście wolałabym tutaj odwołanie do ustawy o
    podatku dochodowym

    ale chyba nie chodziło o moje <wolenie>

  • 8. Data: 2006-07-24 07:57:42
    Od: "seba" <g...@o...pl>

    ...a mozesz podac dokladne odwolanie,IV dyrektywa czego? Musze poczytac

    z gory dzieki
    seba

  • 9. Data: 2006-07-24 08:26:08
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 24-07-2006 o 09:57:42 seba <g...@o...pl> napisał:

    > ...a mozesz podac dokladne odwolanie,IV dyrektywa czego? Musze poczytac
    >
    > z gory dzieki
    > seba

    VI dyrektywa to dyrektywa VATowska ktora ma prymat nad nasza ustawa

  • 10. Data: 2006-07-24 08:33:01
    Od: "seba" <g...@o...pl>

    Dobrze znalazlem IV dyrektywe

    "cena zakupu" oznacza wszystko,co stanowi wynagrodzenie okreslone w
    pierwszym tiret,ktore dostawca otrzymal lum ma otrzymac od posrednika
    opodatkowanego

    i teraz pytanie
    -co to jest tiret
    -kto to jest posrednik opodatkowany,czy to moj klient (osoba prywatna)

    seba