  • 11. Data: 2005-09-07 21:33:17
    Temat: Re: VAT od FV za hotel ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Sep 2005, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Jakieś pytania o [...]

    ...a, zapomniałem: o telefon mimochodem spytali.
    Czy to jedyny :) (ale mam osobny telefon "nieDG" i co by dalej
    mogło być to nie wiem).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2005-09-07 21:33:27
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Wczoraj znienacka mnie dopadli (mam księgi w domu) i wręczyli
    > upoważnienie przeprowadzenia kontroli stanowiące jednocześnie
    > "powiadomienie", w dwie osoby (pan z panią).
    [...]

    Modlmy sie o dzien, w ktorym bedziemy mogli wyrzucic urzadzenia
    ksiegowe vat za rok 2000 (oprocz grudnia) :-)
    U mnie kontrola vat eygladala troszke na zasadzie "dobrego i zlego
    porucznika", czyli poejscie tych dwoch osoby bylo zgola odmienne.
    Zastanawiam sie, czy to standard psychologiczny, czy rzeczywiscie byl
    to obiektywnie istniejacy charakter tych dwoch Pan, ktore byly tak
    mile, ze mnie odwiedzily kilka latek temu. :-)

    > Zajrzeli do umów, chcieli dokumentów rejestracyjnych i zgłoszenia
    > wyboru "19%", EST i EW "tak dla porządku" (w kontrolowanym okresie
    > nie miałem odpisów), kopię KPiR wydrukowałem (wzięli), porobili
    > stosik
    > notatek i na razie starczy.

    U mnie interesowali sie tylko ewidencjami vat oraz dokumentami
    zrodlowymi. Nie padlo chyba nawet slowo EW czy tez EST. Najwazniejsza
    byla zgodnosc stanu rzeczywistego z deklaracjami (no ale to byl vat, a
    nie dochodowy). Strona merytoryczna byla jakby mniej istotna chyba.

    > Do 16. bm żaden ZUS mi nic nie zrobi bo mam "kontrolę w toku" ;>

    A ksiazke kontroli Przedsiebiorca posiada... ?? :-)

    marekz

  • 13. Data: 2005-09-07 21:40:40
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    [...]

    Modlmy sie o dzien, w ktorym bedziemy mogli wyrzucic urzadzenia
    ksiegowe vat za rok 2000 (oprocz grudnia) :-)
    U mnie kontrola vat wygladala troszke na zasadzie "dobrego i zlego
    porucznika", czyli podejscie tych dwoch osoby bylo zgola odmienne.
> [...]

    U mnie interesowali sie tylko ewidencjami vat oraz dokumentami
    zrodlowymi. Nie padlo chyba nawet slowo EW czy tez EST. Najwazniejsza
    byla zgodnosc stanu rzeczywistego wykazywanego w ewidencjach z
    deklaracjami vat-7, no a w tym jestem perfekcyjny, hahaha, (no ale to

  • 14. Data: 2005-09-07 22:02:10
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > ...a, zapomniałem: o telefon mimochodem spytali.
    > Czy to jedyny :) (ale mam osobny telefon "nieDG" i co by dalej
    > mogło być to nie wiem).

    Ja mialem i mam 2. 1-os dg z zerem pracownikow, a dwa komorkowe
    telefony. Zero stacjonarnych. Przelkneli bez dodatkowych pytan, przy
    czym rachunki byly na prawde niskie (nigdy nie wyzsze niz 200 zł/m-c a
    zazwyczaj ponizej 100 zł). :-)

    marekz

  • 15. Data: 2005-09-08 11:12:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > A ksiazke kontroli Przedsiebiorca posiada... ?? :-)

    ...no a jak inaczej ??
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd