  • 1. Data: 2005-09-05 12:42:31
    Temat: nauka zawodu-podatki
    Od: "Adrianna" <s...@a...com.pl>

    Dzień dobry
    Zupełnie nie mam pojęcia jak zgłosić ( czy zgłosić i z jakim kodem? do
    jakich ubezpieczeń? ) do ZUS ucznia ( nieletniego ) zatrudnionego do "nauki
    zawodu".
    Wysokość zarobków jest mi znana, a reszta zupełna czarna magia.
    Pełna nazwa umowy to " Umowa o pracę w celu przygotowania zawodowego"
    Proszę poradźcie co ja mam z tym dalej zrobić.
    Z góry dziękuję.

    Adrianna Świerczewska

  • 2. Data: 2005-09-05 19:03:13
    Temat: Re: nauka zawodu-podatki
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Adrianna" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pełna nazwa umowy to " Umowa o pracę w celu przygotowania zawodowego"
    > Proszę poradźcie co ja mam z tym dalej zrobić.

    Zgłosić do wszystkich ubezpieczeń i z kodem odpowiednim do roku nauki. I
    klasa 0120 00 / jeśli pełnosprawny/. Składka zdrowotna wyjdzie 0,00 zł i tak
    wpisać, bo podatek też będzie 0,00 zł.
    Maria