  • 1. Data: 2005-09-05 12:56:12
    Temat: praca przez interent, podatki
    Od: "piotr.kantorczyk" <t...@5...pl>

    witam

    bedac w irlandii nawiazalem wspolprace z irlandzka firma
    beda dla niej wykonywal rozne projekty
    wspolpraca bedzie odbywala sie poprzez internet
    (niedawno wrocilem do kraju)
    Zastanawiam sie jak bede musial rozliczac sie w tym przypadku z zarobionych
    pieniedzy?
    Firma pyta sie mnie czy moglbym wystawic jej jakas fakture (invoice) ale ja
    nie mam zarejestrownej dzialalnosci.
    a jak z podatakami? czy musze rozliczac sie z polskim urzedem skarbowym czy
    irlandzkim ?
    (i jak byloby dla mnie korzystniej ? )

    jezeli ktos moglby mi podpowiedziec w tej sprawie bylbym wdzieczny
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2005-09-05 15:56:06
    Temat: Re: praca przez interent, podatki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    piotr.kantorczyk wrote:

    > jezeli ktos moglby mi podpowiedziec w tej sprawie bylbym wdzieczny

    Ooo, dobre pytanie.

    I jak to by wyglądało w odwrotnej sytuacji - współpraca z poza
    terytorium RP z firmą w Polsce.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)