  • 11. Data: 2008-09-22 12:18:10
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 wrzesień 2008 14:16
    (autor Kolo
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gb82p0$rmr$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Płatny 35 gr. za minutę

    E, niemożliwe. Specjalnie dla nich TPSA zmienia warunki? Nie wierzę.
    Stawiam wiele na to, że jednak oferta na te numery jest jednolita.

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2008-09-22 12:25:56
    Od: AB <a...@i...pl>

    WAM pisze:

    > oprocentowanie 0,1% rocznie? to chyba na rachunku firmowym w BPH :)
    >
    > WAM

    Tak jest i w PKO SA na rachunkach na każde zawołanie.

  • 13. Data: 2008-09-22 12:46:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 wrzesień 2008 12:34
    > (autor Cavallino
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gb7sbk$iq2$1@news.onet.pl>):

    > Nie wiem, nie oglądam kanałów sportowych, więc mnie ta kupa wali.

    No widzisz - a inni mają Cyfrę TYLKO dla piłki.
    Dla całej reszty wystarcza tv naziemna i internet/kino.

    Więc niepotrzebnie uogólniłeś.

    > Właśnie jestem na etapie przechodzenia z kablówki na CP. Cena ta sama, a
    > oferta dużo lepsza.

    Lepsza oferta to jest na emule itp.
    W telewizji generalnie nie ma nic nadającego się do oglądania za co warto
    byłoby zapłacić dodatkową kasę (wyjątek to sport, którego gdzie indziej nie
    ma, zwłaszcza na żywo).

    > Natomiast Cyfra ma ofertę marniutką, a ceny straszliwe.

    Mnie aż nadto z całej reszty wystarcza pakiet podstawowy za 40 zł.
    CP kosztuje podobnie.

  • 14. Data: 2008-09-22 12:59:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    >
    > E, niemożliwe. Specjalnie dla nich TPSA zmienia warunki? Nie wierzę.
    > Stawiam wiele na to, że jednak oferta na te numery jest jednolita.

    Jest jednolita. Tylko Ty nie mas pojęcia jaka jest a narzekasz na nią.

    "Uwaga! Koszt każdej minuty połączenia z numerami 0 801 08 08 08 to
    równowartość impulsu za połączenie lokalne według cennika operatora, z
    którego usług korzystasz. Koszt połączenia z pozostałymi numerami według
    cennika operatora, z którego usług korzystasz."

    To ze strony Polsatu.
    Czas odnalezienia - 15 sekund.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 15. Data: 2008-09-22 13:28:53
    Od: Kolo <k...@i...pl>

    Więc sobie poczytaj http://www.canalplus.pl/canal/kontakt2

  • 16. Data: 2008-09-22 13:38:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 wrzesień 2008 14:46
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gb842g$cml$1@news.onet.pl>):

    > Lepsza oferta to jest na emule itp.

    Po pierwsze primo: nielegalnie
    Po drugie primo: z duuuuużym opóźnieniem
    Po trzecie primo: sporo rzeczy nie ma, nie samymi filmami żyje człowiek.
    Całej masy seriali nie ma, całej masy programów typu Pogromcy Mitów nie ma.
    Po czwarte primo: przed zamknięciem napisów.org było żenuła, ale po
    zamknięciu to już dostać coś po polsku u Pani Puszczalskiej to w ogóle
    zapomnij

    > W telewizji generalnie nie ma nic nadającego się do oglądania za co warto
    > byłoby zapłacić dodatkową kasę (wyjątek to sport, którego gdzie indziej
    > nie ma, zwłaszcza na żywo).

    Kanałów ze sportem to ja nawet w kablówce nie miałem zaprogramowanych, bo
    sport to nuda ekstremalna. Nie rozumiem jak można patrzeć na to... Sport
    jest dla tych, co lubią hałas. W radio słuchają łomotu techno, a w tv
    oglądają wrzaski i gwizdy.

    > Mnie aż nadto z całej reszty wystarcza pakiet podstawowy za 40 zł.
    > CP kosztuje podobnie.

    No ja se wyliczyłem, że za 60zł (tyle ile moja obecna kablówka) mam
    dokładnie to samo co w obecnej kablówce + 2 HBO z filmami. Więc
    wypowiedziałem już kablówkę i jak się dorobię, to se wezmę CP właśnie.
    Chyba że oleję całkiem, ale trochę mi brak Polsatu 2, a z powietrza mam
    tylko TVP1/TVP2/TVP3/Polsat/TVN. Na TVN nie ma nic z definicji, na TVP3
    teraz już lecą i tak tylko same wiadomości, więc pozostaje TVP2 dla żony i
    D jak Drabina oraz dla mnie Polsat z Kiepskimi i Rodziną zastępczą. Ale P2
    miał fajnie, bo tam nocą były RZ, DoN, K i inne.

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2008-09-22 13:44:38
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 wrzesień 2008 14:59
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gb85ad$46p$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Jest jednolita. Tylko Ty nie mas pojęcia jaka jest a narzekasz na nią.

    Widać zmienili całą ofertę, bo kiedyś 801 była tylko 1 impulsem.
    A przynajmniej tak pamiętam.

    --
    Tristan

  • 18. Data: 2008-09-22 13:46:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    > Jest jednolita. Tylko Ty nie mas pojęcia jaka jest a narzekasz na nią.

    Widać zmienili całą ofertę, bo kiedyś 801 była tylko 1 impulsem.

    Co nie zmienia faktu, że gość jest pieniacz i maruda. Nie podoba mu się,
    niech nie dzwoni. Nie wiem po co dupę truje infolinii. Niech napisze, jak
    chce taniej niż 35gr za minutę. Za chwilę usłyszymy, że skoro płaci za
    telewizję, to w ogóle ma gratis domek dostać, bo mu wstyd antenę wieszać na
    balkonie.

    --
    Tristan

  • 19. Data: 2008-09-22 13:46:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > wasz znak: <gb842g$cml$1@news.onet.pl>):

    > Po pierwsze primo: nielegalnie
    > Po drugie primo: z duuuuużym opóźnieniem

    Z dużym opóźnieniem w stosunku do emule to są filmy w kinach.
    A cyfrowe telewizje premium mają tą samą ofertę co kina rok później, inne
    kanały (czyli większość tych na CP) kilka lat później.

    > Całej masy seriali nie ma, całej masy programów typu Pogromcy Mitów nie
    > ma.

    No tragedia normalnie. ;-)
    A jakich seriali to nie ma w powietrzu?

> [...]
    >sport to nuda ekstremalna. Nie rozumiem jak można patrzeć na to... Sport
    >jest dla tych, co lubią hałas. W radio słuchają łomotu techno, a w tv

    Żeby coś oglądać to trzeba to rozumieć, tu faktycznie nie wszyscy są w
    stanie sprostać.
    Zawsze oczywiście pozostają im Kiepscy na Polsacie 2. ;-)

    > Chyba że oleję całkiem, ale trochę mi brak Polsatu 2, a z powietrza mam
    > tylko TVP1/TVP2/TVP3/Polsat/TVN.

    No dochodzi do tego jeszcze dvb-t, ale faktycznie jest tego niewiele więcej.
    Ale i tak wystarcza, jeśli weźmie się sport z Cyfry.

  • 20. Data: 2008-09-22 13:54:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 wrzesień 2008 15:46
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gb87jr$nu3$1@news.onet.pl>):

    > Z dużym opóźnieniem w stosunku do emule to są filmy w kinach.

    Po pierwsze sekundo: g. prawda. W kinach są szybciej i na Bękarcie są
    dopiero po premierze TV lub DVD. Owszem, czasami jak ktoś lubi latający
    obraz i dźwięk z puszki to może złapać jakiś szajs kręcony z ręki w kinie
    spod płaszcza. Wtedy będzie równo z kinem. Wcześniej się nie da, bo zanim
    do kina trafi, to tego nigdzie nie ma.

    Po drugie sekundo: Nie o takie opóźnienie mi chodziło. Akurat za nowościami
    to ja nie latam, bo i tak najlepsze filmy, to są te stare, a nowe to już
    głównie sama sieczka... Ale chodzi mi o opóźnienie kilkunastu dni na
    pobranie. Ja se siadam i chcę coś pooglądać po pracy, a nie bawić się w
    szukanie i planowanie co będę chciał za 2 tygodnie mieć łaskawie zassane.

    > A cyfrowe telewizje premium mają tą samą ofertę co kina rok później, inne
    > kanały (czyli większość tych na CP) kilka lat później.

    No i bardzo dobrze. I tak nowości są coraz bardziej do dupy. Taki Bond.
    przez lata latałem na to do kina, a teraz zwymiotowałem na ostatnim, a na
    najnowszy się nie wybiorę na pewno.

    > No tragedia normalnie. ;-)

    No a ja se Pogromców lubię pooglądać

    > A jakich seriali to nie ma w powietrzu?

    A jakie są? Co prawda Polsat jest, więc najważniejszy kanał mam, ale na
    Polsat 2 było sporo starszych rzeczy i o lepszych porach.

    > Żeby coś oglądać to trzeba to rozumieć, tu faktycznie nie wszyscy są w
    > stanie sprostać.

    Tak, tak... Oczywiście. Banda spoconych debili lecąca za kawałkiem szmaty i
    jeszcze większa banda robiąca hałas wokoło to zaiste wymaga inteligencji że
    hoho.... Zwłaszcza, że przyszłych szmatokopaczy to ja mam w szkole... na
    szczęście ja ich nie uczę, bo koledzy to po spotkaniach z nimi dostają
    shizów. Jeden dał kiedyś takiemu geniuszowi kamień i powiedział ,,masz, to
    ci pomoże, co dwie głowy, to nie jedna''.

    > No dochodzi do tego jeszcze dvb-t,

    Nie znam takiego kanału. Mam tylko TVP1/TVP2/TVP3/Polsat/TVN. Nic więcej w
    powietrzu nie lata. Chyba żeby kupować satelitę, no to się właśnie do CP
    przymierzam

    --
    Tristan