    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: W sprawie cyfry plus
    Date: Mon, 22 Sep 2008 15:54:59 +0200

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 wrzesień 2008 15:46
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gb87jr$nu3$1@news.onet.pl>):

    > Z dużym opóźnieniem w stosunku do emule to są filmy w kinach.

    Po pierwsze sekundo: g. prawda. W kinach są szybciej i na Bękarcie są
    dopiero po premierze TV lub DVD. Owszem, czasami jak ktoś lubi latający
    obraz i dźwięk z puszki to może złapać jakiś szajs kręcony z ręki w kinie
    spod płaszcza. Wtedy będzie równo z kinem. Wcześniej się nie da, bo zanim
    do kina trafi, to tego nigdzie nie ma.

    Po drugie sekundo: Nie o takie opóźnienie mi chodziło. Akurat za nowościami
    to ja nie latam, bo i tak najlepsze filmy, to są te stare, a nowe to już
    głównie sama sieczka... Ale chodzi mi o opóźnienie kilkunastu dni na
    pobranie. Ja se siadam i chcę coś pooglądać po pracy, a nie bawić się w
    szukanie i planowanie co będę chciał za 2 tygodnie mieć łaskawie zassane.

    > A cyfrowe telewizje premium mają tą samą ofertę co kina rok później, inne
    > kanały (czyli większość tych na CP) kilka lat później.

    No i bardzo dobrze. I tak nowości są coraz bardziej do dupy. Taki Bond.
    przez lata latałem na to do kina, a teraz zwymiotowałem na ostatnim, a na
    najnowszy się nie wybiorę na pewno.

    > No tragedia normalnie. ;-)

    No a ja se Pogromców lubię pooglądać

    > A jakich seriali to nie ma w powietrzu?

    A jakie są? Co prawda Polsat jest, więc najważniejszy kanał mam, ale na
    Polsat 2 było sporo starszych rzeczy i o lepszych porach.

    > Żeby coś oglądać to trzeba to rozumieć, tu faktycznie nie wszyscy są w
    > stanie sprostać.

    Tak, tak... Oczywiście. Banda spoconych debili lecąca za kawałkiem szmaty i
    jeszcze większa banda robiąca hałas wokoło to zaiste wymaga inteligencji że
    hoho.... Zwłaszcza, że przyszłych szmatokopaczy to ja mam w szkole... na
    szczęście ja ich nie uczę, bo koledzy to po spotkaniach z nimi dostają
    shizów. Jeden dał kiedyś takiemu geniuszowi kamień i powiedział ,,masz, to
    ci pomoże, co dwie głowy, to nie jedna''.

    > No dochodzi do tego jeszcze dvb-t,

    Nie znam takiego kanału. Mam tylko TVP1/TVP2/TVP3/Polsat/TVN. Nic więcej w
    powietrzu nie lata. Chyba żeby kupować satelitę, no to się właśnie do CP
    przymierzam

    --
    Tristan