  • 1. Data: 2003-08-25 12:20:51
    Temat: Wpłata głównej należności bez zapłaty odsetek do US
    Od: "nyterk" <n...@p...fm>

    Witam,
    mam pytanie o skutki następującej sytuacji: jest niedopłata w podatku (co do
    której urząd i podatnik są zgodni). Jakie będą skutki zapłacenia tylko kwoty
    zaległości bez wpłacania odsetek? (Co do konieczności zapłacenia odsetek urząd
    i podatnik mają różne zdania)?
    Dziękuję z góry za pomoc, najlepiej przykłady z życia,
    Pozdrawiam
    RL
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl