    From: "PiotrB." <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wpłata na konto
    Date: Wed, 03 Jan 2007 08:52:37 +0100

    Dzień dobry,

    Posiadam konto w mBanku (osobiste i firmowe).
    Chcąc uniknąć prowizji bankowej za przelew, wpłaciłem
    10 tys. zł osobiście w oddziale banku (PKO BP) na konto
    osobiste ojca, a następnie tego samego dnia kanałem internetowym
    ojciec przelał te pieniądze na moje konto mBiznes MAX w mBanku
    (tytuł przelewu: zwrot wpłaty). Dzięki temu oszczędziłem te 50zł.

    Mam jednak wątpliwości czy tak mogę robić, czy US nie może
    tego traktować jak jakąś darowiznę itp. od której należy się jakiś
    podatek?

    Piotr