    From: HurricanE <l...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wprowadzenie prywatnego auta do firmy
    Date: Wed, 31 Oct 2007 11:22:16 +0100

    Witam.

    Załozyłem jednoosobową DG i posiadam kupiony dużo wczesniej samochód
    zarejestrowany na mnie. Teraz chciałbym go wprowadzić do firmy. Wiem
    już, że skoro jest to samochód osobowy to paliwo jest jedynie kosztem,
    vatu odliczyć nie mogę.

    Natomiast nie moge się nigdzie doczytać tak krok po kroku co powinien
    zrobić aby samochód był na firmę. Przerejestrować i wprowadzić do
    ewidencji środków trwałych? Tylko wprowadzić do ewidencji śr. trwałych.

    Mam programy do prowadzenia firmy ze streamsoftu Ewe Mini i Ale Max. No
    i wiem jak tam wprowadzić sobie środek trwały ale zakupiony na fakture -
    a w przypadku gdy auto kupiłem przed założeniem dg mam zagwózdkę.

    Proszę o kilka słów które mi rozjaśnią prolem.

    Pozdrawiam
    Łukasz Kowaliński