    From: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wrrr VAT
    Date: Thu, 12 Feb 2004 18:01:08 -0000

    Witam.

    Mam spory problem. Otoz sprzedalem ST (zamortyzowany w 100%, przyjety w
    wartosci netto) i odbiorca twierdzi, ze do czasu az nie dostanie faktury
    zakupu tego ST, nie zaplaci mi z ceny kwoty VAT, poniewaz nie wie, czy mowie
    prawde (chodzi o przyjecie w wartosci netto) i czy bedzie sobie mogl
    odliczyc VAT.

    ST mial latek 10, byl kupiony jako maszyna A i na dodatek jako towar,
    przerobiony na maszyne B i nastepnie wprowadzony na stan ST. A ze bylo to
    latek temu sporo, wiec dokumenty zasilily firmowe ognisko z kielbaskami;-)

    I co zrobic z takim fantem? Jakim przepisem mozna (jesli sie da) udowodnic,
    ze moga sobie odliczyc ten VAT???

    Jezeli ktos moze pomoc, bede bardzo wdzieczny.

    Pozdrawiam
    Lukasz Goralczyk