  • 11. Data: 2012-06-14 21:53:01
    Temat: Re: Wyjazdowa obsługa klienta indywidualnego a kasia fiszkalna
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.06.2012 19:42, 'Tom N' pisze:
    > Prawda, że proste? ;P

    Ja widzę, że próg wejścia w rynek usług dla ludności jest w Polsce
    wysoki. Od 12 lat prowadzę DG i usługi dla firm/instytucji i nie ma
    cyrków. A dla ludności, nie dość, że ludność jest nie czarujmy się
    chujowym odbiorcą, to jeszcze prawo robi schody.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2012-06-14 22:14:36
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek w <news:jrdfeu$kq3$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > cyrków. A dla ludności, nie dość, że ludność jest nie czarujmy się
    > chujowym odbiorcą, to jeszcze prawo robi schody.

    Jeździ Tristan na występy gościnne i kasuje po 300 od 10 klientów, które
    ewidencjonuje, ale biznes mu się rozrasta... Jeździ Tristan na występy
    gościnne i kasuje po 300 od 100 klientów i zaczyna kombinować.

    Tak pewnie nie zrozumiesz i po raz fefnasty mnie do KF wsadzisz...

    --
    Tomasz Nycz

  • 13. Data: 2012-06-15 08:18:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.06.2012 22:14, 'Tom N' pisze:
    > Jeździ Tristan na występy gościnne i kasuje po 300 od 10 klientów,

    No i po co te złośliwości? Czujesz się Lepszy i Mondrzejszy i Bogatszy i
    Wartościowszy przez takie docinki?

    Świadczenie niskodochodowych usług dla ludności nie jest niczym
    hańbiącym dla świadczącego, a raczej właśnie dla Takich Komentatorów, Co
    To Czują się Ważni, Bo Oni To Kasują Grubą Kapuchę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2012-06-15 08:42:27
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>