  • 11. Data: 2007-09-12 12:39:51
    Temat: Re: Wynagrodzenie minimalne.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.09.2007 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:

    > Normalnie, ta średnia jest za POPRZEDNI okres, czyli obejmuje
    > wynagrodzenia już wypłacone, chyba nie sądzisz ze jest liczona
    > z pensji które są dopiero w planach? :)

    Ale wiesz, jak 100% zarabiających w sektorze przedsiębiorstw będzie miało
    wynagrodzenie wynoszące np. 1,5*średnia, to co okres statystyczny wskaźnik
    będzie wzrastał o połowę :)
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 12. Data: 2007-09-12 12:58:47
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Samotnik pisze:

    > Ale wiesz, jak 100% zarabiających w sektorze przedsiębiorstw będzie miało
    > wynagrodzenie wynoszące np. 1,5*średnia, to co okres statystyczny wskaźnik
    > będzie wzrastał o połowę :)

    Niestety ten absurd jest niezauważany przy propozycjach typu
    "wynagrodzenie minimalne w wysokości 50% średniej pensji"...

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2007-09-12 22:50:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Sep 2007, Samotnik wrote:

    > Ale wiesz, jak 100% zarabiających w sektorze przedsiębiorstw będzie miało
    > wynagrodzenie wynoszące np. 1,5*średnia, to co okres statystyczny wskaźnik
    > będzie wzrastał o połowę :)

    W ten prosty sposób *rynkowo* zawarte umowy o pracę zostaną rozwiązane
    z tymi pracownikami, których firmy padną :>
    Absurd, o którym pisze Liwiusz, dotyczy wyłącznie takiej konstrukcji
    stosowanej przy *urzędowych* wskaźnikach - tam to jest nieporozumienie.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2007-09-13 09:52:49
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > W ten prosty sposób *rynkowo* zawarte umowy o pracę zostaną rozwiązane
    > z tymi pracownikami, których firmy padną :>

    Niestety te firmy, co najlepiej by bylo, zeby padly - urzedy, zusy srusy
    i inne - beda trzymac sie dobrze, bo oni nie musza zarabiac pieniesdzy
    na utrzymanie setek tysiecy urzednikow. Oni musza tylko skutecznie
    sciagnac ta kase od tych, co pracuja.... ;]