  • 1. Data: 2007-10-26 06:35:38
    Temat: Zwolnienie od opłaty notarialnej.
    Od: "Andrzej Witek" <t...@p...onet.pl>

    Witam.
    Chodzi o zwolnienie przy wykupie mieszkania. Podobno jest taka możliwość ze
    względu na zły status materialny?
    Pytanie, do kogo kierować wniosek i jakie załączniki.
    Andrzej.

  • 2. Data: 2007-10-26 07:01:51
    Temat: Re: Zwolnienie od opłaty notarialnej.
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Witek" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4c2b.00000024.47218ab9@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > ze
    > względu na zły status materialny?
    > Pytanie, do kogo kierować wniosek i jakie załączniki.

    Mnie sie kojarzy, że jak ktoś jest ubogi i biedny to nie kupuje mieszkania
    tylko mieszka w komunalanym. co do zaswiadczeń to pewnie z osrodka opieki
    społecznej i jakies o dochodach. tylko weż pod uwagę ze w tej chwili Urząd
    Skarbowy sprawdza kupujacych mieszkania. jeśli nie bedziesz potrafił
    udowodnić (TY masz przedstawić paski płacowe dokumenty darowizny ,wyciagi z
    banku) pochodzenia pieniędzy to płacisz podatek 75% wartości.
    A trochę trudno jest jednocześnie udowodnić ze jest się biednym i ze jest
    się legalnie bogatym :)

    TMK
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/animacje.htm

  • 3. Data: 2007-10-26 07:43:42
    Od: "ANdrzej" <t...@p...onet.pl>

    > Mnie sie kojarzy, ...........
    > TMK
    > http://www.tworzenie-stron.ovh.org/animacje.htm

    Witam.
    To ja bym prosił, bez skojarzeń. A nieco bardziej merytorycznie.
    Dziękuję z góry.

  • 4. Data: 2007-10-26 17:00:47
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]

    > ze
    > względu na zły status materialny?
    > Pytanie, do kogo kierować wniosek i jakie załączniki.

    Szczerze mówiąc nie słyszałem, ale nawet jeśli, to pójdziesz do
    notariusza i usłyszysz, że najbliższy wolny termin to jest za pół roku, a
    najlepiej, to jakbyś w ogóle gdzie indziej sobie poszedł.