  • 1. Data: 2009-08-10 19:07:12
    Temat: adres na fakturze/rachunku
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    dziś znajomy zadał mi pytanie, na które nie znam niestety
    odpowiedzi :-) ,może ktoś będzie w stanie pomóc.
    Otóż kwestia ma się tak, jegomość ;-) mieszka w mieszkaniu A, gdzie jest
    zameldowany, ma jeszcze jedno mieszkanie B,które wynajmuje i w którym nie
    jest zameldowany.Zamierza przeprowadzić remont wynajmowanego mieszkania
    B,co wiąże się z zakupem np.pędzelka i farby.Kupuje wskazane rzeczy i prosi
    o wystawienie faktury/rachunku tak,żeby poniesione wydatki wliczyć w koszty
    uzyskania przychodu z wynajmu.
    I teraz pytanie właściwe:jaki adres należy podać na fakturze/rachunku;adres
    zameldowania A, czy adres B wynajmowanego lokalu mieszkalnego tak,aby było
    wszystko jasne dla U.S.?

    Z góry dzięki za wszelkie sugestie,
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-10 19:11:29
    Temat: Re: adres na fakturze/rachunku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    namikk wrote:
> [...]
    > zameldowania A, czy adres B wynajmowanego lokalu mieszkalnego tak,aby było

    Jak malujesz garaż, to prosisz o rachunki na adresu garażu?
    Tam gdzie mieszka.