  • 11. Data: 2007-09-26 06:47:59
    Temat: Re: brak faktur
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 25-09-2007 o 23:08:32 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > A kasują nadal po 10zł za duplikat?

    Nie no nie przesadzajmy, nie za duplikat, tylko
    za opłatę administracyjną :)

  • 12. Data: 2007-09-26 07:38:48
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Niemniej nie miałem problemów kiedy np. prosiłem o duplikaty.

    ale jemu przysla na stary adres te duplikaty ;)

  • 13. Data: 2007-09-26 07:45:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Sep 2007, cef wrote:

    > A kasują nadal po 10zł za duplikat?

    Hm... a kasowali?
    Dam znać czy za jakiś czas się dodatkowa pozycja "do zapłaty" pojawiła :)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2007-09-26 09:36:58
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > A próbowałaś na www.orangeon-line.pl ?
    > Masz tam możłiwość wydrukowania faktury (wiem, to nie oryginał), możesz
    > również skorzystać z polecenia "Kontakt z Orange BOK", gdzie można napisać
    > reklamację, zamówić duplikat faktury (faktur).

    on-line zasugerowało mi Orange, ale to wiąze sie kolejnym dostarczaniem
    wpisu do ewid. np. faxem - którego nie mam bo TPSA "nie miała mozliwości
    przeniesienia i założenia nowej linii ;) w centrum miasta, no ale to na
    marginesie), własciwie mogłabym latać gdzieś i skanować dokumenty, potem
    przesyłać, ale tak naprawdę... z jakiej racji mam tracić czas, którego
    ciągle mi brakuje skoro byłam w oddziale osobiście i to powinno wystarczyć?

    > I zwykle skuteczniej :)
    > A jeszcze, jak im napiszesz, że być może zerwiesz z nimi umowę, to e-mail
    > zwrotny przyjdzie w ciągu 24 godzin (autopsja)

    ok. napisałam, napisałam, że jesli do piątku nie przyślą 3 zaległych
    faktur - zerwę z nimi umowę za to, że majac telefon na firmę przez nie
    otrzymanie rachunków nie mogę wrzucić ich w koszty.
    Zobaczymy co z tego wyniknie.
    Dzięki za podpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Ewa

  • 15. Data: 2007-09-26 11:46:12
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > faktur - zerwę z nimi umowę za to, że majac telefon na firmę przez nie
    > otrzymanie rachunków nie mogę wrzucić ich w koszty.

    Sprawdź w umowie i regulaminach czy rzeczywiście mają tam napisane, że
    *dostarczą* Ci fakturę. Bo stawiam, że jest napisane "wyslą". Inna sprawa,
    że wg mnie jeśli jesteś na umowie terminowej, to raczej kara Ciebie za
    zerwanie umowy nie ominie w tym przypadku.