  • 1. Data: 2002-03-19 10:05:00
    Temat: ciężarowe na autobus
    Od: "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl>

    Czy ktoś może mi wyklarować jak wygląda sprawa przeróbki poj. ciężarowego na
    autobus? Czy potrzebna jest homologacja - kto ją może wystawić, czy można
    odliczać VAT?

    Mariusz Dusza

  • 2. Data: 2002-03-19 11:47:35
    Temat: Re: ciężarowe na autobus
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > autobus? Czy potrzebna jest homologacja - kto ją może wystawić, czy można

    jesli sie okaze, ze mozna odliczac Vat to pewnie zacznie sie masowa
    przerobka ciezarowych seicento na autobsy...
    :)))))))

    pozdrawiam,

    carlosky
    *********************************
    Skydive & Altitude & FreeFly

  • 3. Data: 2002-03-20 09:10:07
    Od: "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl>

> [...]
    >
    > jesli sie okaze, ze mozna odliczac Vat to pewnie zacznie sie masowa
    > przerobka ciezarowych seicento na autobsy...

    Nie wiem czy widziałeś ale jeździ po drogach trochę takich przeróbek np
    Mercedesy Sprinter.

  • 4. Data: 2002-03-22 22:47:33
    Od: Michał Wolski <m...@w...pl>

    Przeróbka samochodu ciężarowego na autobus:
    1. odpowiednia przebudowa wnętrza (fotele, wyjścia awaryjne,)dokładnie wymogów
    nie zanam
    2. wizyta w specjalistycznej stacji diagnostycznej,(trzeba się dowiedzieć gdzie
    w najbliższej okolicy można zmniejszyć lub zwiekszyć np tonaż samochodu cięż., w
    W - wie taka stacja jest podobno na Staniewickiej) gdzie pan technik
    przeprowadzi przegląd i wyda zaświdczenie że autko jest autobusem
    3. wizyta wydziale komunikacji i zmiana dow. rejestracyjnego
    4. mamy już autobus

    lub sprzedać ciężarówke i kupić autobus
    lub zastsnowić się czy nie lepszym rozwiązaniem było rejestracja sam cięż z
    większą liczbą miejsc
    pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2002-03-23 17:39:19
    Od: "maxisyncro" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Wolski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeprowadzi przegląd i wyda zaświdczenie że autko jest autobusem
    > 3. wizyta wydziale komunikacji i zmiana dow. rejestracyjnego

    IMHO już niemożliwe. Ustawowy zakaz zmiany rodzaju pojazdu ... .

    > lub sprzedać ciężarówke i kupić autobus

    IMHO jedyna możliwość (oczywiście poza "dokupieniem" autobusu :-))) )

    > lub zastsnowić się czy nie lepszym rozwiązaniem było rejestracja sam cięż
    > większą liczbą miejsc

    Tylko do 9 razem z kierowcą. Potem to już autobus, a tego już nie można ...
    .

    > pozdrawiam

    Nawzajem

    > Michał