  • 1. Data: 2002-03-19 10:59:17
    Temat: paliwo a vat
    Od: Wojew <p...@p...pl>

    Pozdrowiam wszystkich.

    Wiem jak postępować w przypadku zakupu paliw benzynowych do samochodów
    osobowych. proszę o pomoc w wyjaśnieniu tej samej kwesti w przypadku zakupu
    oleju napędowegi i gazu do samuchodu osobowego. Czy w tych przypadkach też
    nie można odliczać vatu. To czy samochód jest środkiem trwałym nie powinno
    mieć w tym przypadku znaczenia. Będę wdzięczny za wskazanie przepiasu
    regulującego te zawiłości.
    Dziękuję.

  • 2. Data: 2002-03-19 21:21:45
    Temat: Re: paliwo a vat
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojew" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie można odliczać vatu. To czy samochód jest środkiem trwałym nie powinno
    > mieć w tym przypadku znaczenia. Będę wdzięczny za wskazanie przepiasu

    od 26-03-2002 nie odliczaj vatu od gazu i oleju napedowego przy samoch
    osobowych
    partz dz ustaw nr 19 z 2002

    jacek