  • 11. Data: 2008-12-22 14:46:23
    Temat: Re: [cross] Urzędnicza inicjatywa
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 22-12-2008 o 15:20:02 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > To mówisz, że do złego aktu prawnego patrzałem? ;)

    Dokładnie. 7-7i zostały najpier przedłużone do bodajże października 2008 a
    teraz do końca marca 2009.

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20041731807&type=3&name=D20041807Lj.pdf

    Zobacz na saaamiuśkim dole "przepisy pozostawione w mocy".
    To co zacytowałeś to zmyłka - pamiętam jak się zdziwiłem w luty 2007 że są
    dalej
    stare fomujlarze - myślałem że w UM przespali zmiany. A to tylko się
    okazało że nasi rządcy nie dali rady się przez 3 lata wyrobić :-)

    > No to niezgodnie. Można by było ich pouczyć. :)

    Dostałem sowite przeprosiny więc już nie miałem serca :-)

    > Ano. :) I "niektórzy" operatorzy telekom. (patrz Polkomtel) nie potrafią
    > wystawić faktury na adres inny niż "główny" chociaż prosiłem wyraźnie o
    > adres miejsca zamieszkania. "Się nie da."

    Znam to, na szczęście większość wpisuje taki adres jaki im się poda.

    Pozdrawiam,
    Tomek