  • 11. Data: 2003-09-19 06:50:23
    Temat: Re: czy jest konieczny podpis odbiorcy na fakturze?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0309190834090.-155015@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
    > On Fri, 19 Sep 2003, cef wrote:
    > [...]
    >
    > Hę, zlokalizowanie błędu w dacie było zdaniem domowym ;)
    > Nie zauważyłem że Wiola zapodała 26 marca :), ma być 22.
    Błagam o nie kamionowanie.Faktycznie z 22 Marca 2002 Rozprządzenie Ministra
    Finansów w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od
    towarów i usług .
    Wiola

  • 12. Data: 2003-09-19 06:53:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Hę, zlokalizowanie błędu w dacie było zdaniem domowym ;)
    > Nie zauważyłem że Wiola zapodała 26 marca :), ma być 22.
    > Działa (sprawdziłem) !

    U mnie nie.
    Na pewno nie z tym słowem kluczowym :-)

  • 13. Data: 2003-09-19 07:08:21
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    > U mnie nie.
    > Na pewno nie z tym słowem kluczowym :-)
    -----------------------------
    Cez czepiamy się co ?
    Wiola

  • 14. Data: 2003-09-19 09:01:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Sep 2003, cef wrote:

> [...]
    >+
    >+ U mnie nie.
    >+ Na pewno nie z tym słowem kluczowym :-)

    No dobra, poddaję :)
    Sam pisałem ze u nas jest PTU a nie VAT, no to mam ;)
    A "towarów i usług" to już lepiej wychodzi ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2003-09-19 18:28:09
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Radek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > IMHO z punktu widzenia VAT mozesz sobie odpuscic podpis nabywcy, a nawet
    > jego upowaznienie.
    > Reszte poczytasz w archiwum grupy.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Karol

    Ale mi nie chodzi o VAT tylko o fakt,
    żebym nie musiał otrzymywać faktury z podpisem
    (faktury dla firm spoza miasta, gdzie mieszkam)
    to byłoby dla mnie ułatwienie

    Radek

  • 16. Data: 2003-09-19 18:39:02
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Ministra
    > Finansów w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od

    aha, no właśnie,
    dzięki bardzo za info,

    Radek

  • 17. Data: 2003-09-19 18:46:17
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > Ale mi nie chodzi o VAT tylko o fakt,
    > żebym nie musiał otrzymywać faktury z podpisem
    > (faktury dla firm spoza miasta, gdzie mieszkam)

    znalzłem w archiwum, że tak

    dzięki wszystkim za pomoc

    Radek

  • 18. Data: 2003-09-19 21:24:13
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "Radek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > znalzłem w archiwum, że tak

    :-))

    No popatrz, a ja zawsze pisze, ze "nie".
    Jakos wybiórczo przeleciales po tym archiwum.

    Karol

  • 19. Data: 2003-09-20 07:43:36
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > :-))
    >
    > No popatrz, a ja zawsze pisze, ze "nie".
    > Jakos wybiórczo przeleciales po tym archiwum.

    aha, a mógłbyś wyjaśnić mi bliżej, bo w archiwum zobaczyłem coś takiego:

    http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UT
    F-8&threadm=431721429.20030616015825%40rohar.pl&rnum
    =1&prev=/groups%3Fq%3D%2B%2522upowa%25C5%25BCnienie%
    2Bdo%2Bwystawiania%2522%2Bgroup:pl.soc.prawo.podatki
    %26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26scori
    ng%3Dd%26selm%3D431721429.20030616015825%2540rohar.p
    l%26rnum%3D1

    Radek

  • 20. Data: 2003-09-20 09:43:53
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

> [...]
    %26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26scori
    ng%3Dd%26selm%3D431721429.20030616015825%2540rohar.p

    Najbardziej do mnie przemawia pkt. 4 Krzysztofa "4. Jezeli masz mozliwosc,
    aby Twoi klienci podpisywali sie na
    fakturze, odradzam zastepowanie tego upowaznieniem do wystawiania faktur bez
    ich podpisu. W sadzie nie ma to jak porzadna faktura z porzadnym podpisem...
    :) "

    W sytuacji, gdy nie potrzebujesz udowodniania w sądzie, że klient X zamowil
    u Ciebie towar/usługe to mozna zrezygnować z podpisu nabywcy lub jego
    oswiadczenia.

    Z mojej strony EOT. Reszta w archiwum (np. hasło "Zubrzycki").

    Pozdrawiam,
    Karol