  • 21. Data: 2003-09-20 19:01:02
    Temat: Re: czy jest konieczny podpis odbiorcy na fakturze?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Sep 2003, Karol wrote:

    >+ Użytkownik "Radek" <g...@g...pl> [...]
    >+ > Użytkownik "Radek" <g...@g...pl> [...]
    >+ > > Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> [...]
    >+ > > news:bkco4g$2rgr$1@foka1.acn.pl...
    >+ > > > Użytkownik "Radek" <g...@g...pl> [...]
    >+ > > > > Mam duży problem: czy jest konieczny podpis odbiorcy na fv?
    >+ > > > IMHO z punktu widzenia VAT mozesz sobie odpuscic podpis nabywcy,
    [...]
    >+ > > Ale mi nie chodzi o VAT tylko o fakt,
    >+ > > żebym nie musiał otrzymywać faktury z podpisem
    [...]
    >+ > znalzłem w archiwum, że tak
    >+
    >+ :-))
    >+
    >+ No popatrz, a ja zawsze pisze, ze "nie".

    Karolu, a dobrze negacje policzyłeś ?? ;)
    Bo ja tak dumam, dumam, i wychodzi mi na to że sprzeczacie
    się po tek samej stronie: jeśli liczyć umiem to Radek
    znalazł że "tak, *nie musi* mieć podpisu"...

    >+ Jakos wybiórczo przeleciales po tym archiwum.

    Ja tam ciekaw jestem: może Radek zapoda wnioski
    w zdaniu kanonicznym prostym (niepowołującym się
    na nic i nie negującym własnych sformułowań)
    to będziemy wiedzieli :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 22. Data: 2003-09-20 19:39:29
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    wiadomości

    > Karolu, a dobrze negacje policzyłeś ?? ;)

    Jestem przekonany, ze "tak" Radka odnosilo sie do tytułu posta :-)
    Utwierdzilo mnie w tym to co znalazl w archwium.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 23. Data: 2003-09-21 06:22:21
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jestem przekonany, ze "tak" Radka odnosilo sie do tytułu posta :-)
    > Utwierdzilo mnie w tym to co znalazl w archwium.

    chodziło mi o to, że znalazłem, iż mogę poprosić o wystawienie
    upoważnienia do wystawiania faktur bez podpisu

    Pzdr

    Radek