  • 1. Data: 2006-10-25 18:57:01
    Temat: czy mam sprzedać na fv ??
    Od: "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl>

    Witam
    Od kilku lat posiadam firmę.
    Jestem płatnikiem Vat. 2 lata temu kupiłem samochód (dostawczy bus) na umowę
    kupna-sprzedaży i od wartości zakupu nie odebrałem podatku Vat.
    Teraz chciałbym sprzedać ten samochód.
    Moje pytanie sprzedaję go na umowę kupna-sprzedaży (bez faktury) za kwotę
    netto czy normalnie wystawiam na ten samochód fakturę vat a cenę powiekszam
    o ten Vat.

    prosze o wskazówki jak mam postapic

    pozdrawiam
    armi

  • 2. Data: 2006-10-25 19:03:45
    Temat: Re: czy mam sprzedać na fv ??
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moje pytanie sprzedaję go na umowę kupna-sprzedaży (bez faktury) za kwotę
    > netto czy normalnie wystawiam na ten samochód fakturę vat a cenę

    Faktura VAT, VAT zwolniony.

  • 3. Data: 2006-10-25 19:30:22
    Od: "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl>

    > Faktura VAT, VAT zwolniony.