  • 21. Data: 2010-12-29 13:30:39
    Temat: Re: dostarczanie faktur
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010, Kotlet wrote:

    > kazda wystawiona w ciagu 7 dni od zakonczenia danego okresu rozliczeniowego ?

    Termin 7 dni dotyczy tylko przypadku, kiedy wystawca ma taki obowiązek,
    zaś obowiązek powstaje albo z mocy ustawy, albo kiedy klient się upomni.
    JEŚLI obowiązek nie jest ustawowy, czyli ani nie jest to wyjątek
    w postaci operatora telekom (jak rozumiem tu masz oczywistą rację :)),
    ani klient się *jeszcze* nie upomniał, to ... wszystko jest w porządku :)

    > dostala, na dwoch kartkach wydrukowane oryginaly jeden pod drugim,

    "no co, panie kontrolerze, o tu mam arkusz w excelu zrobiony tak,
    że mogę nastawić odstęp od góry strony, więc co miesiąc zmieniam
    rozmiar pustego pola i przepuszczam komplet papierów przez drukarkę"
    ;)

    > gdyby te
    > fakuty byly wystawiane w terminie to nie mogly by sie znalezc na jednej
    > kartce

    J.w. :)

    > i zastanowilo mnie czy przypadkiem ta firma nie naciagnela prawa,

    Pewnie naciągają.
    Mam nadzieję, że zgadzamy się iż prawo jest bzdurne :(

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2010-12-29 15:26:17
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

> [...]
    > w postaci operatora telekom (jak rozumiem tu masz oczywistą rację :)),
    > ani klient się *jeszcze* nie upomniał, to ... wszystko jest w porządku :)

    a to ja mam sie upomniec o wystawienie faktury ? a mozna wystawic
    fakture za dany okres 12 miesiecy pozniej ? Jakies inne terminy
    obowiazuja dla dostawcy netu jezlei chodzi o wystawienie faktury ?
    Pytam powaznie bo nie wiem a ta kartka mnie ciut zastanowila bo albo
    maja inne przepisy albo to czysty samobój , bo przeciez wiadomo ze ta
    kartka to dla US, a nie ma tam naniesionego duplikat ani nic takiego

  • 23. Data: 2010-12-29 17:51:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 15:12:29 +0100, spp <s...@o...pl> wrote:

    >Jak chce raz do roku pieniądze ... :)
    Z tego co wyczytalem to klienci placa na podstawie ksiazeczek oplat
    ale moga tez placic np na podstawie PROFORMY na maila wysylanej.
    Wowczas wystawia im fakture (po wplacie) i kladzie ją na polke a
    dostarcza raz w roku 12 faktur a wraz z nimi dostarcza wykaz.

    WAM

  • 24. Data: 2010-12-29 19:14:36
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-29 18:51, WAM pisze:

> [...]
    > Wowczas wystawia im fakture (po wplacie) i kladzie ją na polke a
    > dostarcza raz w roku 12 faktur a wraz z nimi dostarcza wykaz.

    No to se poczeka na pieniądze ... :)

    --
    spp

  • 25. Data: 2010-12-29 19:23:43
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-12-29 20:14, spp wrote:
    > No to se poczeka na pieniądze ... :)

    A od kiedy to nieotrzymanie faktury zwalania z obowiązku zapłaty za usługę?

    Piotrek

  • 26. Data: 2010-12-29 19:50:57
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-29 20:23, Piotrek pisze:

    > A od kiedy to nieotrzymanie faktury zwalania z obowiązku zapłaty za usługę?

    Od czasu kiedy _ja_ decyduję o płatnościach. :)

    --
    spp

  • 27. Data: 2010-12-29 20:06:11
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-12-29 20:50, spp wrote:
    > Od czasu kiedy _ja_ decyduję o płatnościach. :)

    Aha. A sędziowie już o tym wiedzą? czy dopiero będziesz nad tym
    pracował, kiedy Cię usługodawca pozwie?

    Piotrek

  • 28. Data: 2010-12-29 20:33:42
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Piotrek w <news:4d1b95a1$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Aha. A sędziowie już o tym wiedzą? czy dopiero będziesz nad tym
    > pracował, kiedy Cię usługodawca pozwie?

    "3. Abonent jest zobowiązany do wpłacania należności za usługi zgodnie
    z wystawioną fakturą"

    Cytat z obowiązującego regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w
    tym usługi powszechnej...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 29. Data: 2010-12-29 20:39:51
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-12-29 21:33, 'Tom N' wrote:
    > "3. Abonent jest zobowiązany do wpłacania należności za usługi zgodnie
    > z wystawioną fakturą"

    ^^^^^^^^^^

    Ale zgodzisz się z tym, że "wystawiona" to jest jednak coś innego niż
    "otrzymana". Prawda? :-)

    Kolega spp sugerował, że jak nie *otrzyma* to nie zapłaci i do tego się
    odniosłem.

    Piotrek

  • 30. Data: 2010-12-29 20:50:08
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-29 21:39, Piotrek pisze:

> [...]
    > "otrzymana". Prawda? :-)
    >
    > Kolega spp sugerował, że jak nie *otrzyma* to nie zapłaci i do tego się

    W jaki sposób mogę zapłacić jak dla mnie do czasu otrzymania faktury
    usługa nie została zakończona?

    --
    spp