  • 1. Data: 2007-07-26 10:22:22
    Temat: etat + DG + ulga odsetkowa
    Od: Daniel Skrzypkowski <s...@i...pl>

    Pracuje na etacie, ponadto zalozylem wlasnie dzialalnosc gospodarcza.
    Musze wybrac teraz forme opodatkowania w DG, poniewaz suma dochodow z
    etatu i DG przekroczy pierwszy prog podatkowy dlatego opaca mi sie
    rozliczac podatkiem liniowym w DG i jak rozumiem w tej sytuacji za
    rok 2007 musze wypenic 2 PITy jeden za etat i jeden za DG.
    Od kilku lat mam ulge odsetkowa, czy w dalszym ciagu mam prawo w
    powyzszej sytuacji do tej ulgi czy tez ja trace? Oczywicie ulge
    chciabym wykazac w PITcie za etat a nie za DG.

    pzdr,
    --
    Daniel