  • 1. Data: 2007-09-06 06:45:57
    Temat: euro nip - warunki, ustalenia?
    Od: "strzeli" <i...@n...pl>

    WItam mam kilka szybkich pytan dot euro nipu.

    1. Wydanie euro nipu jest od reki w US?? Czy jest jakis okres oczekiwania??
    2. Wiele roznych wersji slyszalem w necie nt. posiadania EU-NIP'u , np ze
    trzeba miec udokumentowywane raz na jakis czas przychody zza granicy? Czy to
    prawda? Jak tak to co jaki okres? I czy sa jakies progi procentowe??
    3. Przykład: Sprzedaję usługę informatyczną do Francji. Koszt 2000euro (cena
    ostateczna jaką płaci klient). Czy ja mu mam wystawić invoice na 2000brutto
    ( a więc netto bez vatu)- tzn mam normalny vat 22% tak jak w Polsce naliczać
    czy bez vatu?? Pytam bo np. zakłady bukmacherskie - program partnerski - w
    takim wypadku niektórzy płacą vat niektorzy placa tylko podatek i faktury
    firmom bukmacherskim wystawiaja na 0% VAT'cie, gdzie jest prawda? Obowiazują
    warunki "Polskie" czy takie jakie są w danym kraju>

    Dziekuje za pomoc.

    z poważaniem
    Łukasz

  • 2. Data: 2007-09-06 07:17:21
    Temat: Re: euro nip - warunki, ustalenia?

    Dnia 06-09-2007 o 08:45:57 strzeli <i...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > tylko podatek i faktury firmom bukmacherskim wystawiaja na 0% VAT'cie,
    > gdzie jest prawda? Obowiazują warunki "Polskie" czy takie jakie są w

    Może zacznij od google -> " usługi niematerialne opodatowane w kraju
    nabywcy" "vat np" "faktura vat np"
    "podatek vat rozliczy nabywa" itd

    Temat wraca raz na tydzień średnio