  • 1. Data: 2006-01-27 23:42:01
    Temat: faktury elektroniczne
    Od: Stiopa <a...@w...pl>

    Witam,
    czy orientujecie sie jest zgodne z prawem (bo ponoć ustawa jest podpisana
    ale nie ma rozporządzenia) wystawianie i przesyłanie ( i księgowanie)
    faktur drogą eklektroniczną?
    Bez pieczątki wystawcy i bez podpisu odbiorcy?
    Ja dostałem taką fakturę 9sam sobie wydrukowałem w zasadzie) za rejestrację
    domen.
    Chcialbym takie faktury wystawiać swoim klientom ale podszebuję podstawę
    prawną, żeby się nie burzyli że nie ma pieczątki.
    Dzięki Stiopa

  • 2. Data: 2006-01-28 00:23:36
    Temat: Re: faktury elektroniczne
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Stiopa <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Chcialbym takie faktury wystawiać swoim klientom ale podszebuję podstawę
    > prawną, żeby się nie burzyli że nie ma pieczątki.

    Argh, to nie jest faktura elektroniczna. To jest zwykła papierowa faktura,
    tyle że wydrukowana na Twojej drukarce. Księgowana w formie papierowej.

    P.

  • 3. Data: 2006-01-28 05:28:13
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sat, 28 Jan 2006 00:23:36 +0000 (UTC), Paszczak napisał(a):

    > Argh, to nie jest faktura elektroniczna. To jest zwykła papierowa faktura,
    > tyle że wydrukowana na Twojej drukarce. Księgowana w formie papierowej.

    a podstawa prawna do faktur bez pieczątki i podpisu jest w rozporządzeniu
    MF w sprawie faktur.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2006-01-28 15:46:05
    Od: "tomek pe" <...@...pl>

    Witam,
    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=153&id=45424

    może to to? :)

    --
    pozdrawiam,
    Tomek Palej

  • 5. Data: 2006-01-28 15:47:24
    Od: "tomek pe" <...@...pl>

    > http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=153&id=45424

    dobra.. sam sobie odpowiadam. - podpis elektroniczny :/

    --
    pozdrawiam,
    Tomek Palej