  • 1. Data: 2006-02-26 10:20:08
    Temat: ile godzin pracy w miesiącu?
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Muszę przeliczyć ile pracownik powinien przepracowac w miesiącu godzin,
    będąc zatrudninym na 1/3 etatu i nie wiem ile teraz wynosi miesięczny wymiar
    godzin dla całego etatu. Kiedyś było zdaje się 178, a ile teraz?

  • 2. Data: 2006-02-26 12:14:57
    Temat: Re: ile godzin pracy w miesiącu?
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Majkaa" napisał:

    > nie wiem ile teraz wynosi miesięczny wymiar godzin
    > dla całego etatu. Kiedyś było zdaje się 178, a ile teraz?

    To zależy od miesiąca i od ilości dni "pracujących" w nim. Jeśli masz
    22 dni, to 176 godzin, jeśli dni jest mniej lub więcej, to odpowiednio
    o 8 (16) godzin mniej lub więcej. Np. w lutym jest 20 dni czyli 160
    godzin.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18: