  • 1. Data: 2006-02-26 01:53:06
    Temat: kasa fiskalna - dostawca internetu.
    Od: "Gab" <g...@p...onet.pl>

    Trochę sie przekopałem przez to całe zamieszanie i chciałbym potwierdzenia
    (lub wskazania błędu) tego do czego doszedłem.
    Założyłem DG w II poł 2005 (KPiR, VAT)
    obrót z firmami (nie dotyczy działalności zwolnionej z kas)> 20tys
    obrót z osobami fiz = 0 (na razie).

    wnioski:
    a) wcześniejsza sprzedaż do firm nie ma żadnego związku z koniecznością
    posiadania lub nie kasy fiskalnej
    b) do końca marca mogę spokojnie i zgodnie z prawem działać bez kasy i
    wystawiać osobom fizycznym faktury za usługi komunikacyjne (Rozp MF z
    20-02)
    c) 31 marca mogę wystawić faktury na pół roku do przodu za abonament aby
    mieć czas na dostosowanie sie do tego co będzie od 1-04 (bo zapewne 31
    marca jeszcze nie będzie to wiadome).
    d) od 1-04 się zobaczy

    --
    Gabriel