  • 11. Data: 2010-11-08 12:02:47
    Temat: Re: jaka stawka ryczałt i sprzedaż poprzez premium SMS
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/08/2010 08:16 AM), zlotowinfo wrote:

    > w tym sęk że bardziej się opłaca na ryczałcie
    > bo są niskie koszty,

    No właśnie są *ogromne" koszty - 70%.

    jednak sądziłem że się uda na 3%
    > co za różnica dostać od smsa 30zł dostać
    > 12zł czy to na kosztach czy na ryczałcie

    Bo nie dostajesz 12zł, tylko dostajesz 30zł z czego 18zł oddajesz
    pośrednikowi.

    p. m.

  • 12. Data: 2010-11-08 20:25:31
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > No właśnie są *ogromne" koszty - 70%.

    te koszty są dla mnie przeźroczyste
    kupujący płaci operatorowi a operator mi

    > jednak sądziłem że się uda na 3%
    >
    > Bo nie dostajesz 12zł, tylko dostajesz 30zł z czego 18zł oddajesz
    > pośrednikowi.

    nie dostaje się 30zł, tylko właśnie 12zł

  • 13. Data: 2010-11-08 20:36:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    zlotowinfo wrote:

    > nie dostaje się 30zł, tylko właśnie 12zł

    A od ilu płaci się podatek od 30 czy od 12zł?

  • 14. Data: 2010-11-08 21:15:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/08/2010 09:25 PM), zlotowinfo wrote:

    > te koszty są dla mnie przeźroczyste
    > kupujący płaci operatorowi a operator mi

    Bardziej od tego kto komu płaci, zastanowiłbym się kto komu sprzedaje.

    Bo jeżeli ty sprzedajesz operatorowi, zaś operator sprzedaje klientowi,
    to wtedy sprawa jest jasna. Twoim przychodem jest 12zł. Wątpię jednak
    żeby tak było.

    > nie dostaje się 30zł, tylko właśnie 12zł

    Jednak sądzę że od klienta dostajesz 30zł, z czego pośrednikowi płacisz
    18zł kompensatą. Rzeczywiście na twoje konto trafia 12zł, ale to nie
    oznacza że to jest twój przychód, tylko że to jest twój zysk.

    Tak samo jak sprzedaję coś komuś za 100zł, zaś bank hipotetycznie
    pobiera 20% prowizji za przelew przychodzący. To moim przychodem jest
    100zł a nie 80zł.

    p. m.

  • 15. Data: 2010-11-08 23:26:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > A od ilu płaci się podatek od 30 czy od 12zł?
    od 12xilosc, taka kwota jest na fakturze

  • 16. Data: 2010-11-08 23:33:28
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > wtedy sprawa jest jasna. Twoim przychodem jest 12zł. Wątpię jednak żeby

    to podstawy działania operatorów płatności sms
    która bezpośrednio u operatora dla jednej osoby jest zbyt droga

    1. klient płaci operatorowi premium sms
    2. operator następnego miesiąca czeka na fakture 12zl x ilosc
    3. klient odrazu otrzymuje towar, za który
    zapłacił pośrednikowi (operatorowi premium sms)

  • 17. Data: 2010-11-15 14:39:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    dzwoniłem do pilskiego oddziału odpowiedzialnego za regony
    powiedzieli że

    1. sprzedaż ineternetowa, obojętnie czego
    kwalifikuje się na pkd 4791z

    2. sms na pkd 7490z

    naturalnie mowila o jakimś jedynym w polsce,
    gdzie się wpłaca i kilka miechow trzeba czeka

  • 18. Data: 2010-11-15 14:39:47
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    ktoś mi dopowiedział że ciekawą możliwością
    jest spółka jawna (podobno duże koszty na początku)