  • 1. Data: 2003-01-23 12:08:48
    Temat: kasa fiskalna
    Od: "Milosz" <m...@h...pl>

    Na podstawie jakiej ewidencji podatnik ma wykryć czy przekroczył próg 40.000
    dla osób fizycznych zobowiązujący do kasy fiskalnej?

    Miłosz

  • 2. Data: 2003-01-23 12:24:39
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: "Dariusz Domagała" <n...@n...com.pl>

    Użytkownik "Milosz" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Na podstawie jakiej ewidencji podatnik ma wykryć czy przekroczył próg
    40.000
    > dla osób fizycznych zobowiązujący do kasy fiskalnej?
    >
    > Miłosz

    Ewidencji sprzedazy

    Darek

  • 3. Data: 2003-01-23 13:41:19
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Milosz" <m...@h...pl> wrote in message
    > Na podstawie jakiej ewidencji podatnik ma wykryć czy przekroczył próg
    40.000
    > dla osób fizycznych zobowiązujący do kasy fiskalnej?

    Tak praktycznie to jak juz "kasa nadchodzi" to lepiej kupic ja troche
    wczwsniej,
    i liczyc "niezafiskalizowana". MOzna sobie robic proby..

    prog oczywiscie dotyczy OBROTU.

    Boguslaw