  • 41. Data: 2004-11-03 09:33:09
    Temat: Re: kontrola z urzędu skarbowego
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cm8l7h$t65$2@atlantis.news.tpi.pl>,
    "regent..." <r...@o...pl_TOTEZ> wrote:

    > no właśnie, kasa Fiskalna służy do rozliczeń z urzędem podatków
    > a nie stanu gotówki

    A ja twierdziłem inaczej? ;)

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 42. Data: 2004-11-03 10:21:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Nov 2004, Jarek Spirydowicz wrote:

    >+ In article <cm8l7h$t65$2@atlantis.news.tpi.pl>,
    >+ "regent..." <r...@o...pl_TOTEZ> wrote:
    >+
    >+ > no właśnie, kasa Fiskalna służy do rozliczeń z urzędem podatków
    ^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^
    >+ > a nie stanu gotówki
    >+ >
    >+ A ja twierdziłem inaczej? ;)

    ..przecież regent ci przytakuje !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 43. Data: 2004-11-03 11:21:04
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.61.0411031121170.1916@athlon>,

    > ^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^
    >
    > ..przecież regent ci przytakuje !

    Na grupie dyskusyjnej?!?!?!? :)

  • 44. Data: 2004-11-03 12:08:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Nov 2004, Jarek Spirydowicz wrote:
    [...]
    >+ > >+ A ja twierdziłem inaczej? ;)
    >+ >
    >+ > ..przecież regent ci przytakuje !
    >+
    >+ Na grupie dyskusyjnej?!?!?!? :)

    Owszem, powiadasz że to jest łamanie netykiety jak rozumiem :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 45. Data: 2004-11-03 15:27:40
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.61.0411031308060.1916@athlon>,

    > On Wed, 3 Nov 2004, Jarek Spirydowicz wrote:
    > [...]
    >
    > Owszem, powiadasz że to jest łamanie netykiety jak rozumiem :)

    Tak jest! Jak chciał mnie poprzeć, powinien zaatakować adwersarza :)

  • 46. Data: 2004-11-04 09:17:22
    Od: "regent..." <r...@o...pl_TOTEZ>

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości > > >+ > ..przecież regent ci przytakuje !

    > Tak jest! Jak chciał mnie poprzeć, powinien zaatakować adwersarza :)

    a ja myślałem,
    że dyskusję można prowadzić między ludźmi o takich samych
    poglądach.....

    ach głupi ;)

    regent...

  • 47. Data: 2004-11-05 10:08:29
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cmfisa$2f4$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "regent..." <r...@o...pl_TOTEZ> wrote:

    > a ja myślałem,
    > że dyskusję można prowadzić między ludźmi o takich samych
    > poglądach.....

    A nie, to to się nazywa podbijanie bębenka :)

  • 48. Data: 2004-11-05 10:29:45
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jarek Spirydowicz napisał:

    > A nie, to to się nazywa podbijanie bębenka :)

    Albo towarzystwo wzajemnej adoracji -;)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 49. Data: 2004-11-06 20:28:15
    Od: e...@p...onet.pl (z?odziej podatk?w)

    "Jerry" <n...@n...pl> wrote in message news:<clm5fn$2oi$1@news.onet.pl>...
    > czesc, zmien biuro rachunkowe, to kompletne bzdury i kontrola z us z
    > cala pewnoscia tym sie nie zajmuje.
    > wiem co mowie bo pracuje w ww urzedzie, oczywiscie w innym niz Twoj.
    > pozdrawiam
    > j.
    Ja akurat też podlegam pod Wodzisław Śląski i zauważyłem że jest to
    pytanie stawiane kazdemu na samym poczatku kontroli. W moim przypadku
    odpowiedz brzmiala ze nie wiem. Jak to pan nie wie ? Nie wiem bo
    bralem na piwo, a po drugie nie musze wiedziec bo ta wiedza nie jest
    mi do niczego potrzebna. Wazne aby na koniec dnia bylo jak najwiecej.
    Na tym sie skonczylo. Wiec nie bierz sobie tego pytania do serducha
    nawet jak by padlo. Splaw grzecznie i tyle.

  • 50. Data: 2004-11-06 20:35:29
    Od: e...@p...onet.pl (z?odziej podatk?w)

    "Lesio5" <l...@w...pl> wrote in message news:<clnoio$boe$1@news.onet.pl>...
    > Użytkownik "Leszek" <l...@c...pl> napisał w wiadomości
    >

    > To bardzo dziwne, bo ten urzad skarbowy jest jednym z lepszych w Polsce.

    To zalezy z ktorej strony patrzec