  • 51. Data: 2004-11-09 16:06:11
    Temat: Re: kontrola z urzędu skarbowego
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cmfktm$brg$1@nemesis.news.tpi.pl>, Maddy <m...@e...com.pl>
    wrote:

    > Albo towarzystwo wzajemnej adoracji -;)

    Eee, to Nie Ta Grupa :)

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 52. Data: 2004-11-11 11:53:39
    Temat: Re: a moze kontrola Urzędu Skarbowego ... przez SIKKKUS ?;-)
    Od: "zlodziej podatkow" <e...@p...onet.pl>

    > [...]
    >
    > Wystarczy nowela do ustawy o swobodzie działalności, czy jak jej tam.
    >
    > Art. xx.
    > W przypadku, gdy zaistnieją dwie rózne interpretacje przepisu prawa
    > podatkowego, w dowolnej formie - ustnej, pisemnej, wyrażonej wprost czy
    > też dorozumianej przepis ten przestaje obowiązywać z chwilą wejścia w
    > życie, nie później niż w dniu ogłoszenia.
    >
    > W przypadku, gdyby organ podatkowy różnił sie interpretacją względem
    > innego podatnik mógłby (i powinien) interepretować przepis dowolnie.
    >

    > Pzdr: Catbert
    Pomarzyć zawsze można.

  • 53. Data: 2004-11-11 12:05:23
    Od: "zlodziej podatkow" <e...@p...onet.pl>

> [...]

    > jest w stanie stwierdzić, czy zaniżamy sprzedaż czy nie.
    > A to się odbywa zupełnie na innym poziomie. Patrząc na ilość towaru
    > znajdującego się w sklepie, głównie krótkoterminowego, łatwo jest komus
    > takiemu określić sprzedaż.To wynika z porównań i doświadczenia. Mało tego oni
    > wiedzą, na której ulicy jaki jest obrót. Patrzą jedynie na klientów
    > wchodzących do sklepu w trakcie kontroli. Na ilość zatrudnionyhc pracowników
    > itd. A sprzedawców lewych kosztów znają na wylot.
    > O obrotach i działaniu danej branży wiedzą niekiedy więcej niż sami

    A jaki kretyn podaje stosowaną marże. Ja od 15 lat zawsze odpowiadam ze nie
    jestem w stanie okreslic sredniej marzy, i pilnuje aby ten zapis znalazl się w
    protokole.W przypadku nalegan, pokazuje towar z marzą -20% i +100%. A pozycji
    asortymentowych mam okolo 70 tys i ta liczba z miesiaca na miesiac sie
    zwieksza. Niech licza. Dotychczas zawsze podwazalem te wyliczenia i wygrywalem.
    Moja ksywka nie wziela sie z powietrza. Chociaz nie wykluczone ze kiedys mnie
    dopadna.

  • 54. Data: 2004-11-11 22:43:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Nov 2004, zlodziej podatkow wrote:
    [...]
    >+ A jaki kretyn podaje stosowaną marże.

    Tak wKF się zastanawiam czy to nie WAŻNA tajemnica handlowa :]
    Czy są podstawy żeby podatnik ją ujawniał...

    BTW: nożyczki ! ;) ("tnij cytaty")

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 55. Data: 2004-11-12 10:03:02
    Od: "regent..." <r...@o...pl_TOTEZ>

    > On Thu, 11 Nov 2004, zlodziej podatkow wrote:
    > [...]
    >
    > Tak wKF się zastanawiam czy to nie WAŻNA tajemnica handlowa :]
    > Czy są podstawy żeby podatnik ją ujawniał...

    a można się zasłonić jakimś paragrafem...
    bo Oni powiedzą, że muszą wiedzieć :(
    czy ja potem mogę siedzieć...??? :))

    > pozdrowienia, Gotfryd

    regent...