    From: "Jerzy" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: koszty
    Date: Wed, 21 May 2008 17:13:13 +0200

    Od: "Kowalski" <k...@g...com>
    Temat: kiedy można zaksięgować koszty?
    Data: 21 maja 2008 14:19

    Zwykle nie mam takiego problemu bo księguje wszystko na bieżąco - tzn.
    w miesiącu zakupu, w KPIR.
    Ale w poprzednim miesiącu nie zaksięgowałem faktury za paliwo.
    Zastanawiam się czy mogę zaksięgować to w bierzącym miesiącu? czy
    poprostu teraz taka faktura to tylko do wyrzucenia do kosza?

    Żadnej faktury nie wyrzuca sie do kosza . to po 1 . po2. jeśli jesteś
    vatowcem to możeszz fakture kosztową wprowadzić do rej zakupu vat i tym
    samym do kpir do 60 dni po dacie jej wystawienia i tym samym odliczyć vat w
    miesiącu ksiegowania i to jest tak właśnie. Date wpisania faktury
    wykazujesz faktyczną czyli 1.04.2008 a rej zakupu vat wpisujesz faktyczną
    date wystawienia f-ry - czy to jasne ? - jeśli faktura ta była z marca