  • 21. Data: 2005-01-27 09:19:18
    Temat: Re: kpir- jak ewidencjonowac koszty bankowe??
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    CzeslawEm. napisał(a):

    > Eeee - sorry. Moje nazwisko jest ale NIP-u nie ma. A dla VAt-owca to
    > raczej obowiazkowe.
    > ???
    ??????????????????
    A ile tego VATu jest do odliczenia z kwitka na list polecony?

    Podaj mi przepis który nakazuje umieszczać NIP na rachunkach i innych
    dowodach ksiegowych nie będących fakturami VAT? I jeszcze przepis który
    zabrania uznania za koszt czegos co na dokumencie nie ma NIPu (nabywcy,
    sprzedawcy, wystawcy - jeden pies)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 22. Data: 2005-01-27 10:05:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Jan 2005, CzeslawEm. wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > Czegoś nie rozumiem :(
    >+
    >+ Eeee - sorry. Moje nazwisko jest ale NIP-u nie ma. A dla VAt-owca to

    ???
    Weź ty i się zastanów.
    VATowiec ma obowiązek *podawać* NIP.
    VATowiec musi mieć NIP na dokumencie z którego chce ODLICZYĆ VAT.
    Skąd wziąłeś konieczność wpisywania twojego NIPu na dokumentach
    nabycia których *nie* wykorzystujesz do *rozliczania VAT* ??
    Na wyciągach bankowych też masz swój NIP ?? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)