  • 11. Data: 2003-12-22 13:13:42
    Temat: Re: leasing samochodu osobowego
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Monika napisał:

    > Te 20 tys Euro to akurat prawda. Podatek dochodowy od osob fizycznych, czesc
    > ustawy o amortyzacji i leasingu. Dokladnego przepisu nie przytocze

    Może zdecyduj sie czy przepisy o leasingu czy o amortyzacji.
    Jak mozna nie zauwazyc że amortyzacja i leasing sa uregulowane osobno.
    No ale tak, jak ktos nie czytuje ustaw (jak by czytywał to by od ręki
    podał artykuł) to mu wszystko jedno.

    Ja poproszę przepis na stół albo uznajemy że pleciesz banialuki.
    Trzeciej opcji nie ma.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2003-12-22 13:36:53
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

> [...]
    Te 20 tys Euro to akurat prawda. Podatek dochodowy od osob fizycznych, czesc
    ustawy o amortyzacji i leasingu. Dokladnego przepisu nie przytocze
    niestety... Wiem jednak, ze podniesli ten prog, bo do niedawna bylo to 10
    tys Euro
    Pozdrawiam
    Monika

  • 13. Data: 2003-12-22 14:16:46
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Monika napisał:

    > A i owszem, ale UoPDOFiZ zawiera rozdzialy traktujace o amortyzacji i
    > leasnigu (rozdzial 4 ustawy i 4a)

    > 20000 EURO wzielo mi sie z Art.23 pkt 1 ust.4 i dalej ust.47

    Te przepisy dotyczą tylko i wyłacznie amortyzacji.

    Dziecko, czy to odróżniasz amortyzacje od leasingu?

    Ciągle jeszcze żywię nadziej że po prostu z czystego lenistwa nie
    czytasz wątków, właczasz się nie na temat i dlatego tak pleciesz.

    Tez nie jest to powód do dumy ale lepsze lenistwo niz ignorancja...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 14. Data: 2003-12-22 14:39:14
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

  • 15. Data: 2003-12-22 15:21:40
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

> [...]
    > czytasz wątków, właczasz się nie na temat i dlatego tak pleciesz.
    >
    > Tez nie jest to powód do dumy ale lepsze lenistwo niz ignorancja...

    Dziecko czyta i dziecko odroznia. Mowie tylko skad te 20000 EURO mi sie
    skojarzylo. A ze nic o leasingu pod reka nie mam co by zadowolilo zadna
    artykulow i paragrafow Maddy, to napomknelam o wyzej wymienionym przepisie.
    Czytalam swojego czasu w GP, ze ta sama kwota dotyczy leasingu samochodow
    osobowych i jest kwota graniczna jesli chodzi o uznawanie do KUP. Numeru
    gazety niestety nie pamietam i do swojej ignorancji w tym wzgledzie
    przynaje. Nie wiem tylko skad ta napastliwosc. A do watku sie wlaczam i
    obserwuje, bo poniekad ja go zaczelam...
    Pozdrawiam swiatecznie
    Monika

  • 16. Data: 2003-12-22 15:23:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Monika napisał:

> [...]
    > sie skojarzylo. A ze nic o leasingu pod reka nie mam co by zadowolilo
    > zadna artykulow i paragrafow Maddy, to napomknelam o wyzej

    Czytałas to co piszesz?
    "Nie miałam nic do powiedzenia w temacie to chlapnęłam co mi na język
    przyszło, byle się odezwać".

    Rozbrajające szczerość, podziwiam doprawdy.
    Ja to za stara jestem i jak nachlapie bez sensu to sie wstydzę.
    Ale mnie to do muzeum...

> [...]
    > samochodow osobowych i jest kwota graniczna jesli chodzi o uznawanie
    > do KUP. Numeru gazety niestety nie pamietam i do swojej ignorancji w

    GP nigdy nie była organem ustawodawczym w tym państwie.
    A juz na pewno nie artykuł gdzies kiedys przeczytany który
    zdezakualizował się wieki temu, o ile kiedykolwiek dotyczył omawianego
    tematu.

    > przynaje. Nie wiem tylko skad ta napastliwosc.

    Napastliwość? A skąd u ciebie ten głupi, osli upór przy twierdzeniu na
    które nie masz nawet okruszka dowodu?

    Ja staję się napastliwa dopiero jak trafiam na beton.
    Trafiam na niego często, ale przecież na klientach wyżywac sie nie mogę
    a ty sie sama podkładasz i wołasz o jeszcze. Przepuścić taka okazję?

    Doprawdy, rzucanie do tego na chybił trafił artykułami na zasadzie "bo
    nie miałam cukru to dałam sół" sytuacji nie poprawia.

    > A do watku sie wlaczam i obserwuje, bo poniekad ja go zaczelam...

    I to zwalnia Cie z konsekwencji za plecenie trzy po trzy?
    Konsekwencja to w 9 przypadkach na 10 ja, a ja nic nie wiem o zwolnieniach.

    Zwolnienie to ma Gotfryg bo czasem za mało spi. I na tym koniec.

    No więc co, dalej z uporem maniak twierdzisz że mamy w przepisach
    fantomowy limit kosztów dla leasingu smaochodów osobowych ktory tylko Ty
    jestes w stanie ujrzeć?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 17. Data: 2003-12-22 19:03:20
    Temat: OT: leasing samochodu osobowego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Dec 2003, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Ja staję się napastliwa dopiero jak trafiam na beton.

    ...lub wręcz przeciwnie. Szukać googlem "mimoza" ;) !

    >+ Trafiam na niego często, ale przecież na klientach wyżywac sie nie mogę
    >+ a ty sie sama podkładasz i wołasz o jeszcze. Przepuścić taka okazję?

    ROTFL :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 18. Data: 2003-12-23 15:37:56
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

    > No więc co, dalej z uporem maniak twierdzisz że mamy w przepisach
    > fantomowy limit kosztów dla leasingu smaochodów osobowych ktory tylko Ty
    > jestes w stanie ujrzeć?
    >
    > Maddy
    Jako ze ohydna ze mnie maniaczka, to nadal twierdze. I zycze Ci przede
    wszystkim spokoju i umiejetnosci opanowania, tolerancji, zrozumienia i
    wszystkiego co sie madroscia zowie w nadchodzace swieta
    Pozdrawiam
    Monika

  • 19. Data: 2003-12-23 18:54:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Monika napisał:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jako ze ohydna ze mnie maniaczka, to nadal twierdze. I zycze Ci przede

    No comments... są pewne granice.

    > wszystkim spokoju i umiejetnosci opanowania, tolerancji, zrozumienia i
    > wszystkiego co sie madroscia zowie w nadchodzace swieta

    Życze Ci przede wszystkim umiejętności czytania ze zrozumieniem i
    samodzielnego myslenia.
    Reszta jakos sama sie ułoży...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 20. Data: 2003-12-26 01:19:19
    Od: "wsms.pl" <w...@p...wsms.pl>

    > Znasz prezepis który w jakikolwiek sposób ogranicza możliwośc zaliczania
    > w koszty rat leasingowych samochodów osobowych ze względu na wartść
    > samochodu?

    Tak - znam przepis, ale, że kupuje samochody tanie i niestety za gotówkę no
    to nie mam tak ogromnej głowy, żeby nawet pamiętać gdzie to czytałem.

    > Przepis, a nie to że coś Ci sie wydawał bo ktos kiedyś powiedział w
    > jednym zdaniu "samochód osobowy" i "20tys euro", ale nie pamiętasz juz
    > kto mówił ani o co dokładnie chodziło.

    Chodziło zapewne o KUP. Nie ważne, czy leasing, czy własność. Maks to było
    20kEURO i jeśli coś to przekraczało to można było tylko do tej górnej
    granicy w KUP uznawać.
    No być może Twoja księgowa wszystko daje w koszty, ale w koszty nie
    stanowące kosztów. Moja matka nie kłóci się ze swoim szefem, że tego nie
    można w koszty itd, tylko zadowala go dwając w koszty - koszty nie stanowące
    kosztów. Rozumiesz to? Czy dla Ciebie jest to masło maślane?

    > Na dodatek nie potrafisz albo czytac albo odmieniać czasowników przez
    > rodzaje.

    Rodzaj męski, żeński - sa jakieś inne??? :) No chyba, że takie nijakie...

    Słuchaj - przestań się tutaj wymądrzać bo jest to niemiłe z Twojej strony.
    Coś mi dzwoniło i napisałem. Dla mnie byłaby to ważna wskazówka i można w
    ten sposób naprowadzić człowieka na odpowiedź, a z tego co widzę Twoje
    wypowiedzi czepiają się każdego, ale nic nie wnoszą do sprawy...
    Jak jesteś taki gość to napisz co, jak i dlaczego a nie rospisujesz się i
    debatujesz wogóle off-topic.

    Pozdrawiam.
    Waldek