  • 71. Data: 2009-02-13 09:57:55
    Temat: Re: mala ksiegowosc RP
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Z ciekawości - toto wystawia PITy oraz liczy zaliczki?
    > Bo jeśli nie, to skąd pytanie?

    pytanie na miejscu by bylo gdyby nie bylo pol do wprowadzania skali
    podatkowej

  • 72. Data: 2009-02-13 10:10:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 13 luty 2009 10:27
    (autor bokomaru
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gn3eh7$23f$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > co znaczy z duzym? Sporo sie tam zmiesci...

    No wielolinijkowy. Np taki

    Program XYZ
    Wersja na 10 stanowisk
    Klucz licencyjny: dkjsahdkjsah dkjhsa kjdhsa kj fhakjs hfkjds hf
    Abonament do 12 stycznia

    albo:

    Serwis komputera w księgowości
    - wymiana stacji dyskietek
    - archiwizacja cośtam
    - cośtam
    - cośtam

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 73. Data: 2009-02-13 10:12:23
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-02-2009 o 11:10:04 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z piątek 13 luty 2009 10:27
    > (autor bokomaru
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gn3eh7$23f$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > No wielolinijkowy. Np taki

    Zawsze możesz w tabelce wpisać ogólną nazwę usługi, a w uwagach poda tabelką
    wpisać detale.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 74. Data: 2009-02-13 13:21:03
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Tristan wrote:
    > Program XYZ
    > Wersja na 10 stanowisk
    > Klucz licencyjny: dkjsahdkjsah dkjhsa kjdhsa kj fhakjs hfkjds hf
    > Abonament do 12 stycznia

    da się. program skaluje opis, wiec lepiej to wyglada na szablonie z 5
    pozycjami.

    --
    bartek

  • 75. Data: 2009-02-13 17:24:03
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> napisał w
    wiadomości news:gn3g5o$7o0$1@inews.gazeta.pl...

    > stad twoja niewiedza, na viscie praktycznie wszystko (99,99%) chodzi jak
    > sie ma 2 gb ramu,
    > trudno zeby byla dostosowywana do jednego programu.

    > jak jakis ciolek kuipuje viste z 1 gb to oczywiste jest.

    Porównaj obydwa systemy na identycznych komputerach
    Każde inne porównanie nie ma sensu.

    Teraz siedzę nad Toshiba Quasimo G50 (4 GB RAM)
    muli tak że głowa boli, właściciel koniecznie chce
    windows MX7 (MalcolmX'a) i nic innego. Niestety
    nie ma sterowników pod procesor HD video i raczej
    się to nie uda.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 76. Data: 2009-02-14 11:11:00
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> napisał w
    > wiadomości news:gn3g5o$7o0$1@inews.gazeta.pl...

    > Porównaj obydwa systemy na identycznych komputerach
    > Każde inne porównanie nie ma sensu.

    to tak jakbys porownywal fife 2000 z fifa 2009 na tym samym komputerze.
    bo kazde inne porownqani ejest bes sensu,mam acer extensa 7620 (sprawdz jaki
    to sprzet) z vista, moge nomrlanie korzystac z programow graficznych
    (grafika pod wspolna-flaszka.pl)
    z blendera, z delphi , miec oracle na kompie i wiele innych rzeczy.

    > Teraz siedzę nad Toshiba Quasimo G50 (4 GB RAM)
    > muli tak że głowa boli,

    xp i linuxa tez mozna zamulic na jakimkoliwkek kompie

  • 77. Data: 2009-02-14 12:23:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 14 luty 2009 12:11
    (autor Kotlet mielony
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gn68sa$p9t$1@inews.gazeta.pl>):

    > xp i linuxa tez mozna zamulic na jakimkoliwkek kompie

    Aczkolwiek na moim ThinkPadzie r61e Vista działa koszmarnie. Jak był
    fabryczny 1GiB + fabryczna Vista to nawet się nie chciała w zasadzie
    odpalać... Po długim czasie odpalania cośtam działało, ale wieszało się i
    wysypywało co chwila. Dołożyłem 2GiB i w końcu Wista odpaliła się
    stabilnie. ale nadal działa woooooooooooooooooooooooooooooooooooolno.

    Na tym samym sprzęcie Kubuntu już za czasów 1GiB chodziło normalnie.

    Za to na Acerze sprzed 3 lat, XP chodzi jak burza. Nie wiem co takiego
    cudnego jest w Wiście (poza wkurwiającymi okienkami, nie pozwalającymi
    niczego uruchomić i nowym interfejsem, którego się kuźwa trzeba uczyć od
    zera), że wymaga superwypaśnego sprzętu i na dwurdzeniowym Thinkpadzie
    (2x1800) z 3GiBami ramu chodzi mułowato.

  • 78. Data: 2009-02-14 12:24:05
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    stabilnie. ale nadal działa woooooooooooooooooooooooooooooooooooolno.

    Na tym samym sprzęcie Kubuntu już za czasów 1GiB chodziło normalnie.

    Za to na Acerze sprzed 3 lat (512 pamięci, 1 rdzeń 1.5 bodajże), XP chodzi

  • 79. Data: 2009-02-14 12:31:50
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 14-02-2009 o 13:24:05 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > się kuźwa trzeba uczyć od zera), że wymaga superwypaśnego sprzętu i na
    > dwurdzeniowym Thinkpadzie (2x1800) z 3GiBami ramu chodzi mułowato.

    To bardziej gra jest niż system operacyjny. A do gier procesor i pamięć
    owszem, są ważne, ale najważniejsze jest fill-rate karty graficznej :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 80. Data: 2009-02-14 13:06:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-14, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > się kuźwa trzeba uczyć od zera), że wymaga superwypaśnego sprzętu i na
    > dwurdzeniowym Thinkpadzie (2x1800) z 3GiBami ramu chodzi mułowato.

    Podmień "Vista" na "XP" a "XP" na "98" i przejrzyj sobie archiwa grup.
    Wtedy XP był tym złym.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl