  • 1. Data: 2009-03-20 15:02:20
    Temat: mieszkanie od męża matki
    Od: "Barbara" <o...@o...eu>

    Witam

    Jak wygląda sytuacja darowania mi mieszkania należącego do męża mojej matki
    ?

    Nie było przysposobienia - moj ojczym jest obcym czlowiekiem

    Mama i ojczym mają wspólność majątkową , mieszkanie należalo do ojczyma
    przed ich slubem

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-20 15:21:09
    Temat: Re: mieszkanie od męża matki
    Od: spp <s...@o...pl>

    Barbara pisze:

    > Jak wygląda sytuacja darowania mi mieszkania należącego do męża mojej matki

    > Mama i ojczym mają wspólność majątkową , mieszkanie należalo do ojczyma
    > przed ich slubem

    O grupa - zwolnione z podatku pod warunkiem zgłoszenia w US.

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-03-20 18:18:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > O grupa - zwolnione z podatku pod warunkiem zgłoszenia w US.

    która grupa?