  • 21. Data: 2004-08-17 21:09:44
    Temat: Re: nieprzyjemne polecenie z US
    Od: "Marcin978" <m...@g...pl>

    > A zwykłe grzyby (maślak, borowik, kurka,...) są od paru dni pod ochroną i
    > straż miejsko wiejska z milicją nakładają kary:-(
    > Kurestwo też trzeba udowodnić.
    > Łapówka rozwiązuje wiele problemów:-(

    to jak udowodnic ze sie uprawialo kurestwo?

    miec ogromna dziure w dupie?

  • 22. Data: 2004-08-17 21:12:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Aug 2004, Marcin978 wrote:
    [...]
    >+ jesli jest tak jak mowisz, no to w fajnym kraju przyszlo nam zyc

    Nic strasznego.
    W USA podobnoż całkiem spory odsetek podatników wezwanych do ichniego
    US łapie się na... zawał. Nie udawany, prawdziwy. Oni tam podobnoż mniej
    "wyjaśniają", miewają przygotowane argumenty :> (technika, Panie, a wywiad
    to ci dopiero...) :)

    >+ wystarczy troche prawniczej wiedzy i doswiadczenia z urzedem skarbowym zeby
    >+ bez szwanku wybrac z takiego problemu, i nawet duzo wiekszego

    Testowałeś ?? Na kim ? ;]
    Podatki się płaci wszędzie, a umowy "o unikaniu podwójnego..." Polska ma
    ze sporą ilością krajów: było trzeba "przywozić w walizce" ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 23. Data: 2004-08-17 21:15:01
    Temat: OT: grzyby, było: nieprzyjemne polecenie z US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Aug 2004, SP9LWH wrote:
    [...]
    >+ A zwykłe grzyby (maślak, borowik, kurka,...) są od paru dni pod ochroną

    Mhm... cosik w prasie widziałem, ale sądziłem że dotyczy to tylko
    mocno wyselekcjonowanych gatunków. Możesz dwa słowa - jest okres
    ochronny czy jak ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 24. Data: 2004-08-18 08:44:08
    Od: "Tadeusz Olszewski" <t...@e...pl>

    Użytkownik "Demian" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > odpowiedzi na to pytanie właśnie szukam, ale - nie wiem, może się mylę -
    > skoro nie ma precyzji w art. 155 co do 5 lat, to czy nie znaczy że mogą -
    > teoretycznie - 20 lat wstecz chcieć "sprawdzić". Absurdalne.

    W szkole uczyli mnie :-), że obywatel może to czego przepis nie zabrania a
    urzędnik tylko to na co mu przepis zezwala. Więc, aby przeglądać dochody do
    trzeciego pokolenia wstecz urzędnik musi mieć przepis. Chyba, że urzędnika
    inaczej uczyli.

    Pozdrawiam
    Tadeusz Olszewski

  • 25. Data: 2004-08-18 10:40:11
    Od: "Andrzej Dubiel" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin978 <m...@g...pl> napisał(a):

    > a jest tu jakis prawnik ktory zajal by sie taka sprawa?
    >
    > moze w ogole sie nie martwic i zostawic 5 tys na prawnika ktory juz cos
    > wymysli idealnego gdy us sie przyczepi?
    >
    > mozna z tego serio wybrnac?

    Przemyśl taki wariant. Posiadaną kasę złóż jako lokatę w banku. Pod jej
    zastaw weź kredyt na zakup mieszkania. Mieszkanie kup za kredyt. Ewnetualne
    braki z w rozliczanej kasie uzupełnij darowiznami od rodziny. Tajemnica
    bankowa powinna Cię ochronić.

    Pzdr
    JDD

  • 26. Data: 2004-08-18 21:09:24
    Od: "Marcin978" <m...@g...pl>

> [...]
    Ewnetualne
    > braki z w rozliczanej kasie uzupełnij darowiznami od rodziny. Tajemnica

    slyszalem juz mniej wiecej taka porade, nie bardzo jednak rozumiem jak
    mialbym dogadac sie z bankiem

    czyli kupujac mieszkanie za 100tys z kredytu musze wlozyc drugie 100 tys na
    lokate, z ktorej wyjme ta kase dopiero gdy splace kreyt, czy tak?

    pozdrawiam

  • 27. Data: 2004-08-19 08:56:14
    Temat: Re: OT: grzyby, było: nieprzyjemne polecenie z US
    Od: el@<e...@i...pl>

    hmm... coś mi się o uszy odbiło, że NFI ( Narodowy Fundusz
    Inwestycyjny) pozwolił poprzez szeroko pojety handel świadectwami
    udziałowymi na "WYPRANIE" ogromnych sum pieniedzy.
    Czy nie jest to wystarczający i niepodważalny argument dla WASZYCH
    skromnych pieniążków, które w tym czasie zarobiliście? Czy ktoś mi
    udowodni, że zakupiłam TYLKO 10 świadectw udziałowych i sprzedałam
    TYLKO 10? Bo przecież mogłam zakupić 10.000 tysięcy po złotówce i
    tyle samo sprzedać po 100 złotych, a nikt tego nie zabraniał, wolny
    rynek, każdy mógł zakupić ile chciał i za ile było można.
    Sprawdźcie... pogooooooglajcie, przedyskutujcie

    -> http://usenet.pomocprawna.info