  • 21. Data: 2007-09-04 12:51:11
    Temat: Re: nieruchomosciowy zawrot glowy
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Spróbuj odszukać treść ustawy o podatku od darowizn z roku którego
    > dotyczy podatek, i sprawdź czy tam jest (oraz czy się "łapiesz") zapis
    > dotyczący dodatkowego zwolnienia na cele mieszkalne.

    o ile dobrze pamiętam, to dotyczyło to gotówki, 9 637 od jednego
    darczyńczy nie więcej jak 19 274
    ale nie zamieniało się to na naturę

  • 22. Data: 2007-09-04 20:52:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Sep 2007, Cavallino wrote:

    > Mylisz się.
    > Ten paragraf to powtórzenie zapisów ustawy o darowiznach,

    Chyba popełniłeś ten sam kiks co ja - "strzeli" podał dwa różne katalogi,
    z tak samo nazwanymi zbiorami (pewnie automatycznie ze skanera) :)
    W tym o którym pisze powyżej mowa o umowie zakupu przez dziadka
    i zastrzeżenia tam *przez gminę* prawa do żądania spłacenia bonifikaty
    (sporej) w razie zbycia przed upływem 5 lat :), czyli odpowiedź na pytanie
    które padło wcześniej w sprawie pozpodatkowej.

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2007-09-05 07:00:20
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > Chyba popełniłeś ten sam kiks co ja - "strzeli" podał dwa różne katalogi,
    > z tak samo nazwanymi zbiorami (pewnie automatycznie ze skanera) :)

    Fakt - dopiero teraz to zauważyłem. :-(