    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: odliczenia na fundusz remontowy
    Date: Thu, 17 Jun 2004 13:18:32 +0200

    Ma ktos może namiary na jakies pismo MF w sprawie dokumentowania wpłat
    na fundusz remontowy spółdzielni mieszkaniowych?
    Mam delikwenta który dostal ze spółdzielni pisemko że pan taki a taki w
    roku 2003 wpłacił na fundusz kwotę..." do tego dwie (słwnie)
    udokumentowane wpłaty, bo miał zaległości czynszowe i płacił czynsz
    hurtem - raz za pół roku i drugi raz za pół roku, w czym za 2 miesiące
    2002roku jeszcze.

    Do spółdzielni płaci sie czynsz jedna kwota, nie ma odrębnego konta na
    fundusz remontowy.

    I teraz US nie wie czy może mu uznac odliczenie bo nie ma
    "jednoznacznych dowodów wpłat" - sa dwa duże przelewy opisane "spłata
    zaległości czynszowych". Na dodatek kwota wykazana przez spółdzielnie
    nie zgadza sie z tym co gośc powinien był zapłacić w danym roku, licząc
    wg. "rozpiski" opłat eksploatacyjnych którą przysyła spółdzielnia.
    W ta kwotę wykazana przez społdzilnie wchodza podobno jakies zalegle
    wpłaty z poprzedniego roku. Ze spółdzielni nie sposób wyrwać jakiegos
    zestawieni wpłat czy rozliczenia jakie kwoty jak były księgowane (to
    wielka spółdzielnia, państwo w państwie).
    Gośc na koniec roku był juz z czynszem na bieżąco.

    Chodzi mi po głowie że gdzieś widziałam pismo MF ktory stwierdzał, że
    samo zaświadczenie ze spółdzielni wystarczy. Ale to tylko jakies
    niejasne wspomnienie.
    Ma ktos może namiary na cos takiego, ewentualni na pismo o treści
    przeciwnej (że takie zaświadczenie nie wystarczy) żebym wiedziała czy
    chłopak ma sie jednak o swoje bić czy odpuścić te 150zł podatku.

    Będe wdzięczna za treść lub chociaż namiary.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl