  • 81. Data: 2008-07-28 07:21:36
    Temat: Re: okulary dla informatyka - w koszty?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Ale okulary są protezą używaną ze względów zdrowotnych.
    > Do DG jako takiej nie służą.

    No jak to nie?
    Są niezbędnym elementem jej prowadzenia, bez nich się nie da.
    No to służą czy nie?

    Na krześle też nie trzeba siedzieć, można stać przy kompie przez 8h, a bez
    okularów nawet stać się nie da, bo niewiele zrobisz. ;-)

  • 82. Data: 2008-07-28 11:14:47
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > wiadomości news:

    > No jak to nie?
    > Są niezbędnym elementem jej prowadzenia, bez nich się nie da.
    > No to służą czy nie?

    no wlasnie, jezeli robi sie badania (medycyna pracy) to tam tez piszą że
    trzeba okulary do pracy z tego co pamiętam.

  • 83. Data: 2008-07-28 11:17:36
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Krzyżanowski" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:g6huen$i68$2@inews.gazeta.pl...
    > a spróbuj napisać prośbę o interpretację do swojego US i rozwiej swoje (bo
    > nie koniecznie nasze, ze względu na często różne interpretacje)
    > wątpliwości.

    W sumie to dobry pomysł, tylko jak ostatnio mąż napisał, to nie mogli dojść
    do porozumienia sami ze sobą i odpowiedź dostał po około 4-5 miesiącach...
    Nie wiem, czy jest sens tyle czekać.

    Pozdrawiam i dzięki
    Barbara

  • 84. Data: 2008-07-28 11:22:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:g6k9sg$gom$1@news.onet.pl...
> [...]
    > dojść do porozumienia sami ze sobą i odpowiedź dostał po około 4-5
    > miesiącach... Nie wiem, czy jest sens tyle czekać.

    Okulary kup, weź na nie fakturę na firmę, a w koszty wrzucisz wtedy, jak
    przyjdzie z US pozytywna odpowiedź i po sprawie.
    VAT wtedy też możesz odliczyć, wystarczy o duplikat poprosić.