  • 11. Data: 2008-03-31 09:27:04
    Temat: Re: podatek od remanentu likwidacyjnego
    Od: " monia_25_5" <m...@N...gazeta.pl>

    Czyli mam przesłać ten ramanent razem z czynnym żalem i wpłacić zaległy
    podatek, tak? Jest jeszcze jeden problem, jak uzasadnić ten czynny żal, bo
    przeciez nie napiszę, że nie przesłałam remanetu bo nie wiedziałam...

    Proszę, pomóżcie mi, bo już sie w tym wszystkim pogubiłam...

  • 13. Data: 2008-03-31 12:33:05
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 31 Mar 2008 05:30:36 -0700, monia_25_5 napisał(a):

    > przeciez nie napiszę, że nie przesłałam remanetu bo nie wiedziałam...

    A dlaczego by nie?

  • 14. Data: 2008-04-02 08:21:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 31 Mar 2008, monia_25_5 wrote:

    > Czyli mam przesłać ten ramanent razem z czynnym żalem i wpłacić zaległy
    > podatek, tak? Jest jeszcze jeden problem, jak uzasadnić ten czynny żal,

    Czy próbowałaś się rozeznać, co to jest ten czynny żal?
    Bo podejrzewam że usiłujesz to rozeznać na rozum wg słownika literackiego,
    to się nie uda, tu są podatki ;)

    > bo
    > przeciez nie napiszę, że nie przesłałam remanetu bo nie wiedziałam...

    Primo, czynny żal nie wymaga uzasadnienia, a secundo - dlaczego by nie?
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-karny-skarb
    owy-1_2_127.html

    > Proszę, pomóżcie mi, bo już sie w tym wszystkim pogubiłam...

    Art.16

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2008-04-07 08:18:05
    Od: " ten_obcy" <t...@N...gazeta.pl>

    Nie straszcie tak dziewczyny:) Ja likwidowałem działalność w styczniu i Us
    nie wymagał dostarczenia remanentu dla potzreb podatku dochodowego. Jedynie
    musiałem napisać zawiadomienie o wartości towarów z przeprowadzonego
    remanentu i kwocie podatku Vat należnego.
    Nie wiem, może każdy Urząd Skarbowy ma swoje wymagania?

  • 16. Data: 2008-04-13 00:08:59
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    ten_obcy <t...@n...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > remanentu i kwocie podatku Vat należnego.
    > Nie wiem, może każdy Urząd Skarbowy ma swoje wymagania?

    Hm? VAT to VAT, ale od remanentu likwidacyjnego trzeba jeszcze podatek
    dochodowy zapłacić.

    p.