  • 11. Data: 2003-10-12 17:57:14
    Temat: Re: prowadzenie KPiR
    Od: "mklis" <m...@W...home.pl>

    > Czyli zdania podzielone. A czy ktos mial w tej kwesti doswiadczenia z US?

    Jam mam. I to nie z US ale z UKS. Od 1995 r prowadzę KPiR w excelu, rejestry
    zakupów i sprzedaży Vat też - drukuję raz na miesiąc.
    Miałem kontrole za lata 1995, 1996, 1997, 1998 - inspektorzy nie kwestinowali
    takiego sposobu. Ale oni kontrolowali poprzednie lata i wszystko było
    wydrukowane.
    Jednak doradzałbym ostrożność - interpretacja przepisów i wymagania mogą
    znacznie się rożnić w zależności nie tylko od US lub UKS ale różnią się nawet
    podejścia inspektorów tego samego urzędu. ( moje doświsdczenia z kontrolami).

    A wtedy pozostaje tylko NSA ( też w wielu sprawach różne rozstrzgnięcia).

    Mieczysław