  • Data: 2008-10-11 12:52:42
    Temat: ryczalt
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W jaki sposob osoba ktora wybrala ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
    jako forme rozliczenia moze wykazac stan majatkowy firmy, w jakiej kondycji
    ona sie znajduje ? Google wyplulo mi jedynie obowiazek prowadzenia ewidencji
    przychodów, czy to jest wystarczajace do okreslenia owego stanu majatkowego
    ? Konkretnie chodzi o rolnika z ogromna liczba hektarow (uzytkow rolnych).

    Jakie inne dokumenty moga swiadczyc o tym, w jakiej kondycji jest jego
    firma, jakie ma budynki, maszyny, sprzet, samochody, jak ze stanem
    finansowym etc. ?

    Sorry za takie pytanie, ale jestem konpletnym laikiem w tym temacie.

    Dziekuje

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl