  • 1. Data: 2005-03-03 18:47:46
    Temat: tantiemy z programów - jak?
    Od: "Greg" <g...@g...pl>

    Chciałbym sprzedawać własne programy komputerowe przez internet.
    Jak to zrobić? Jaka forma działalności? Jak wygląda sprawa z płatnościami
    w różnych walutach?

    W szczególności interesuje mnie rozliczenie z fiskusem i brak konfliktu z
    nim.
    Z drugiej strony chciałbym jak najmniej płacić podatku, szczególnie gdy na
    starcie mogą być małe przychody.

    Dodam, że programy byłyby sprzedawane w różnych krajach i jakoś
    nie potrafię znaleźć przykładu polskiego producenta, który by z tej formy
    korzystał (programy typu shareware)

  • 2. Data: 2005-03-04 12:36:46
    Temat: Re: tantiemy z programów - jak?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Mar 2005, Greg wrote:

    >+ Dodam, że programy byłyby sprzedawane w różnych krajach i jakoś
    >+ nie potrafię znaleźć przykładu polskiego producenta, który by z tej formy
    >+ korzystał (programy typu shareware)

    Szukajcie a znajdziecie:
    http://www.marbit.com.pl/index.php?module=htmlpages&
    func=display&pid=6

    IMVHO wcale nie jest oczywiste że w .pl sprzedaż metodą shareware
    miałaby nadawać się na "zupełnie mały obrót firmy".
    Na "zupełnie mały obrót" to chyba "zaprzyjaźniona firma" płacąca
    w jakiejś formie prowizję...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-03-04 13:43:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>

    > Szukajcie a znajdziecie:
    > http://www.marbit.com.pl/index.php?module=htmlpages&
    func=display&pid=6

    Lameria pełną gębą - bałbym się od nich kupić jakikolwiek program -
    mianiaturki w sklepie przy wymiarach 100x100 pixeli maja objetość od 70 do
    270KB/sztuka. Dla mnie ROTFL...

  • 4. Data: 2005-03-04 22:59:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Mar 2005, Marcin Wasilewski wrote:

    > + Lameria pełną gębą

    Było że trudno znaleźć :)
    Znasz innych ? ;)

    --