    From: "BartekK" <s...@s...cfu.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: soft do obslugi DG pod linuksem
    Date: Wed, 5 Jan 2005 12:59:57 +0100

    Witam
    moze nie do konca podatkowa sprawa, ale sadze ze nie calkiem NTG...

    poniewaz lada chwila otwieram DG, odrazu wskakuje w pelny vat, pelna
    ksiegowosc itd... - chce od poczatku dzialania calosc firmy miec "pod
    kontrola" jednego sensownego programu. Tzn faktury, magazyn, zus, us
    itd.
    Wiem ze sa przerozne problemy z programami ktore to realizuja (wlasnie
    przy rocznym remanencie u kolegi okazalo sie ze program X przy
    wystawianiu faktury proforma dodaje towar do magazynu zamiast go
    sciagnac lub nic nie robic!)...
    Tak wiec szukam czegos sprawdzonego, nie koniecznie za darmo... I
    warunek - musi dzialac pod linuksem. Jestem na tyle przekorny, ze nie
    zamierzam uzywac w firmie oprogramowania M$, nie z powodu ceny a samej
    przekory, ze da sie prowadzic firme pod czyms innym. I nie bedzie mi
    zadna kontrola szukac licencji...

    A glowne pytanie jakie mi sie nasuwa w tym watku wiaze sie z samym
    zakupem komputera dla firmy, i oprogramowania. Komputer to pryszcz -
    kupie, jest faktura, jest firmowy. Ale co z oprogramowaniem - czy aby
    byc w 100% spokojnym musze zakupic na fakture jakas bylejaka gazete do
    ktorej daja linuksa? czy wystarczy mi udostepnienie ISO na stronie
    "autorow" dystrybucji, sciagniecie nagranie i uzywanie ?

    --
    Bartlomiej K tel +48 696 455098
    s...@s...cfu.com.pl GG# 23319