  • 1. Data: 2004-12-17 16:41:04
    Temat: studia podyplomowe z podatków
    Od: "Romek" <r...@p...wp.pl>

    Witam,
    Czy ktos z grupowiczów może mi polecic studia podpyplomowe lub szkolenie
    przygotowujace do egzaminu na doradce podatkowe. Aktualnie jest sporo ofert
    tego typu. Trudno sie zdecydowac którą wybrac. Moze sa tu uczestnicy takich
    szkoleń i podzilą się swoimi opiniami.
    Pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2004-12-17 19:48:26
    Temat: Re: studia podyplomowe z podatków
    Od: ArEkPekAlSkI <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2004 17:41:04 +0100, Romek <r...@p...wp.pl> napisał:

    > Witam,
    > Czy ktos z grupowiczów mo?e mi polecic studia podpyplomowe lub szkolenie
    > przygotowujace do egzaminu na doradce podatkowe. Aktualnie jest sporo
    > ofert
    > tego typu. Trudno sie zdecydowac któr? wybrac. Moze sa tu uczestnicy
    > takich
    > szkole? i podzil? si? swoimi opiniami.
    > Pozdrawiam
    > Romek

    jest jedna ciekawa i cholernie dobrze zorganizowana uczelnia. WSPA. Wyzsza
    Szkola Przedsiebiorczosci i Administracji w Lublinie na Bursaki. Maja
    podyplomowki z zakresu przygotowujacego do doradztwa podatkowego i
    prowadzenia ksiag rachunkowych tez. Konczylem tam sieci komputerowe i
    wiem, ze szczegolny nacisk kladzie sie tam na praktyczne umiejetnosci
    poradzenia sobie z problemem. Zwlaszcza ze uczelnia ta wyrosla na bazie
    Centrum KSztalcenia Menadzerow Przemyslowych..notabene, ktore nadal tam
    funkcjonuje rownolegle..chyba. :) www.wspa.pl
    ars

  • 3. Data: 2004-12-18 15:02:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > poradzenia sobie z problemem. Zwlaszcza ze uczelnia ta wyrosla na bazie
    > Centrum KSztalcenia Menadzerow Przemyslowych..notabene, ktore nadal tam

    cos mi sie wydaje ze te dwa posty byly ukartowane :)

    A nie lepiej ze 3,4 ksiazki kupic, kawe i sie pouczyc?

    P.

  • 4. Data: 2004-12-19 11:54:12
    Od: "Romek" <r...@p...wp.pl>

    (ciach)
    > cos mi sie wydaje ze te dwa posty byly ukartowane :)
    >
    > A nie lepiej ze 3,4 ksiazki kupic, kawe i sie pouczyc?

    Witam,
    Posty nie były ukartowane... Dziękuje koledze za odpowiedz w sprawie
    studiów.
    Oczywiscie, że książki są ważne. Problem jednak w tym, że w przypadku prwa
    podatkowego jak nigdzie indziej iczy się praktyka organów.. a tego juz z
    ksiązki nie zawsze się nauczysz... Jestem praktykującym prawnikiem, na
    codzien zajmuje sie inna dziedziną prawa. Chcę jednak się podszkolić
    zpodatków, bo prawde mówiąc bez wiedzy z podatków to człowiek troche
    kuleje...
    W sieci jest masę ogłoszeń doyczących kursów itp. Wiem jednak jak różnego
    rodzaju kursy są organizowane i kto ta wykłada.. Więc wolę najpierw zapytać
    innych osób o refleksje z odbytych kursów.
    Niestet do Lublina odemnie trche za daleko. Muszę cos poszukać w małopolsce
    lub Wawie.
    Pozdrawiam
    Romke

  • 5. Data: 2004-12-19 16:03:42
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Romek" <r...@p...wp.pl> wrote in message
    > Niestet do Lublina odemnie trche za daleko. Muszę cos poszukać w
    małopolsce
    > lub Wawie.

    Jak w Wawie to moze podyplomowe studium podatkow i prawa podatkowego na UW?
    Slyszalem o nim sporo dobrego. Sam zaczynam w lutym.
    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856