  • Data: 2008-03-17 16:24:23
    Temat: szkolenia lotnicze
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    temat jest mocno skomplikowany, ale może ktoś będzie mi mógł udzielić jakiś
    odpowiedzi, podpowiedzi.
    Działalność lotnicza, szkoleniowa jest certyfikowana i wynika to z prawa
    lotniczego. Posiadam uprawnienia instruktora samolotowego i mam zamiar
    "wynajmować się" właśnie jako instruktor samolotowy w szkołach lotniczych,
    które mają certyfikaty na szkolenie lotnicze wydane w oparciu właśnie o
    prawo lotnicze. Chciałbym założyć działalność gospodarczą, gdyż będę miał
    troche kosztów np. samochód, komputer, pomoce szkoleniowe, itp.
    W czym problem;
    - co będzie przedmiotem mojej działalności gospodarczej - ogólnie pojęte
    usługi szkoleniowe, czy coś innego, nie mam pojęcia
    - czy nie będzie problemów z urzędem skarbowym, dla mnie lub ośrodka
    szkolenia, bo szkolenie lotnicze, to działalność certyfikowana
    - będę wystawiał faktury tylko jednemu kontrahentowi (szkole lotniczej), czy
    nie będzie to podpadać pod umowę o pracę?

    Jeżeli ktoś orientuje się w powyższym bardzo proszę o odpowiedź i z góry
    serdeczenie dziękuję.

    Pozdrawiam
    Krzysztof