  • 11. Data: 2005-01-31 15:03:51
    Temat: Re: umożenie zaległości w zus
    Od: "netmax" <n...@o...pl>

    Napisalem ze nie slyszalem o umozeniu, ale przepisy na to istnieja...tym
    jednak zajmuje sie referat ulg.

    dzisiaj zapytalem sie w referacie czy ostatnio mili jakies umozenia...i
    okazalo sie ze trafil sie jeden przypadek...

    Petent przedstawil ze zarabia 824 brutto ma na wychowaniu 2-ke dzieci...zona
    zmala...:(...jak widac jest to naprawde wyjatkowy przypadek.

    ZUS niestety w dalszym ciagu boi sie przyznawac takowe ulgi...a raczej
    "gora"

  • 12. Data: 2005-01-31 20:12:42
    Temat: Re: Brawo Andrzej R. ale...
    Od: "netmax" <n...@o...pl>

    buuujaj sie kolo...
    z takimi tesktami to mozesz wyskakiwac na forum pl.laski.pl!!
    Prawnikiem nie jestem...tylko ekonomista...i u o sus...nie jest moja dzialka
    i nigdy nie byla...mam wazniejsze sprawy na glowie niz kolejne art. ...co mi
    po nich?
    Bardzo dobrze ze nie konczylem prawa...dodam ze jestem na drugim roku studow
    dr...i zadnej pracy mgr nie kupowalem (moja ciotka tez nie byla dyr. zus).
    Aha...jezeli uwazasz mnie za takiego debila...to mozesz mi pozazdroscic
    tylko moich zarobkow, ktore wypracowalem sobie w ciagu 1,5 roku prowadzenia
    wlasnej dzialalnosci. ....chyba nie jest az tak zle ze mna:) hehe

  • 13. Data: 2005-01-31 21:01:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello netmax,

    > buuujaj sie kolo...

    Dresiarz na studiach doktoranckich? Świat się kończy - czas umierać.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2005-01-31 21:26:10
    Od: "netmax" <n...@o...pl>

    Najwyzszy czas dziadku...swiat sie zmiania...nic nie trwa wiecznie:P

  • 15. Data: 2005-02-01 06:49:52
    Od: "s2d" <...@s...pl>

    Netmax - jestes bezposredni i szczery do bólu - podejrzewam ze klienci
    twojej firmy po wysluchaniu ciebie z otwarta gębą pytaja sie juz tylko ile
    maja zaplacic.

    pozdr

  • 16. Data: 2005-02-01 14:25:30
    Od: "netmax" <n...@o...pl>

    dla klientow o dziwo jestem bardzo mily....i sa zadowoleni z moich uslug
    wrecz do bolu:)
    jestem ostry, ale nie bede wysluchwial obrazliwych inwektywow....nie
    majacych potwierdznia w rzeczywistosci ot co:)